Gjest Tyr Skrevet 10. oktober 2006 #361 Del Skrevet 10. oktober 2006 Fortsatt god tid til 1. november Vampyra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #362 Del Skrevet 10. oktober 2006 hehe, ja jeg håper det.... Det er mye småting som fikses fort der da, men likevel så tar det nok litt tid..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 10. oktober 2006 #363 Del Skrevet 10. oktober 2006 Du det vet jeg mye om, masse småting som tar tid. Og som nesten ikke synest når man er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #364 Del Skrevet 14. oktober 2006 jeg må nesten sette ned en liste over det jeg vet mangler: * Male tak i bod og gangen en gang til :-D * Flekke sparkelfelt i kjøkkentak to ganger :-D * Male stue/kjøkkentak en gang til * Male soverommet siste strøk :-D * Tapetsere ferdig soverom :-D * Tapetsere den ene veggen i stue * Gå på luftboblejakt og fikse dem * Male stue ferdig første strøk :-D * Male stue 1 strøk til :-D * Vinduslister * Dører, dørkarmer og dørlister * Hjørnelister * Legge parkett :-D (holder på ) * Vaske vinduskarmer skikkelig (fjerne gulfarge) * Fikse planken i taket * Kjøpe kontakter og brytere * Gjøre klar alle brytere og kontakter * Kjøpe parkettunderlaag :-D * Kjøpe fliser til kjøkken * Legge fliser over kjøkkenbenken * Kjøpe og sette opp ovn under stuevindu * Gjøre klart alt rørarbeid på bad :-D * Kjøpe dusjløsning * Kjøpe gulvfliser * Sette opp Litexplater på bad * Fikse membran * legge varmekabler * Legge fliser på bad * senke tak og sette inn spotter * Montere baderomsmøbler * Legge fliser i gang * Gulvlister * Sette opp lamper hmmm.... tror det var det? ← Lista blir iallefall litt kortere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #365 Del Skrevet 14. oktober 2006 Pappa og kompis legger parketten nå, og det hjelper mye for da får man et inntrykk av hvordan det blir :-D Planen i morgen er iallefall å legge tapeten i stua. Jeg lurer på om jeg skal ta meg en runde og titte på fliser til badegylv og kjøkken i dag... hvis jeg orker... Noen forslag til hva jeg kan ha over kjøkkenbenken? Jeg vurderer lys marmor. Sånne, men her er de lagt på et gulv da... kom gjerne med bilder og tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. oktober 2006 #366 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Sånne fliser er veldig lekkert! Bare pass på at om du skal ha de bak koketoppen, så blir de fort stygge. Kan lønne seg å ha en glassplate der som beskytter dem. Endret 14. oktober 2006 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #367 Del Skrevet 14. oktober 2006 Stygge? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #368 Del Skrevet 14. oktober 2006 Håndtverker kompisen til pappa sier at grunnen til at vi har så sykt mye luftbobler under stria kommer av at vi har brukt dårlig lim Møkkamaxbo! Det var det eneste limet de hadde Og jo mer vi brukte jo mer luftbobler har vi fått Ikke får jeg gjort noe særlig annet enn å kjøpe sprøyte og sprøyte inn lim.... Det kommer til å ta dødslang tidfor det er så sinnsykt mange store luftbobler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 14. oktober 2006 #369 Del Skrevet 14. oktober 2006 Det var da rart Vampyra, jeg fikk noen luftbobler på kjøkkenet, men det var fordi jeg brukte for lite lim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #370 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ja ikke sant! Motsatt effekt jo mer lim vi brukte, jo mer bobler fikk vi Men han snekkermannen hadde vært borti det før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ice Skrevet 15. oktober 2006 #371 Del Skrevet 15. oktober 2006 Men er gulvet lagt nå tro???? *løper og ser om det er bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #372 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ja det er lagt, men jeg har ikke sett det selv enda. Jeg skulle vært der nå, men jeg kom jo på at jeg skulle jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ice Skrevet 15. oktober 2006 #373 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jaja, du får ta turen etter jobb da!! Så vi får se og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #374 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ja jeg skal ta masse nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 18. oktober 2006 #375 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja jeg skal ta masse nye bilder ← Når kommer de da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2006 #376 Del Skrevet 18. oktober 2006 La ut noen for et par dager siden... men nå står det litt stille så det er ikke så mye å ta bilde av enda føler jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 19. oktober 2006 #377 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har du tatt gode bilder av "problemet" på badet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #378 Del Skrevet 19. oktober 2006 Gode og gode... rimelig vanskelig.... men vi har gjort et forsøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 19. oktober 2006 #379 Del Skrevet 19. oktober 2006 Slike bilder trenger ofte piler og tekst. *du har ikke et liggende ute ? * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #380 Del Skrevet 19. oktober 2006 Slike bilder trenger ofte piler og tekst. *du har ikke et liggende ute ? * ← Nei har ikke det nå, men jeg kan godt legge ut i morgen! Orker ikke nå er så innmari trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg