Gjest Tyr Skrevet 5. oktober 2006 #341 Del Skrevet 5. oktober 2006 1. november, det er maaange dager til. Og det er stas når litt større ting kommer på plass. Hvem skal sette opp kjøkkeninnredningen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #342 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg, søs, mamma og pappa! Det blir vel jeg og pappa som monterer opp tenker jeg, mens alle skrur sammen delene. Det er jeg som er "the handygirl" i familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ice Skrevet 6. oktober 2006 #343 Del Skrevet 6. oktober 2006 Åååå, det må jo være supergøy nå som dere har kommet så langt at til og med kjøkkeninnredningen skal på plass!!!! Stå på, dere klarer dette innen "fristen" deres!!! Det er jo flere dager til 1. november enn fra dere begynte med leiligheten!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #344 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ja det er kanskje det? eller omtrent det samme kanskje? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. oktober 2006 #345 Del Skrevet 6. oktober 2006 1.november :hopppe: Blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #346 Del Skrevet 6. oktober 2006 Da har kjøkkenet ankommet og jeg har bestilt hvitevarer til den nette sum av 27 000 kr.... Vi har ikke gjort så mye i dag, men jeg har brukt grusomt mye tid på disse hvitevarene Men så fikk jeg en god pris til slutt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 6. oktober 2006 #347 Del Skrevet 6. oktober 2006 Her renner det ut penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #348 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ja det skal jeg love deg! Men likevel synes jeg ikke det er så ille, for vi regner med å havne et sted mellom 100-120 tusen på hele greia, inkl hvitevarer, garderobe og noen møbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 6. oktober 2006 #349 Del Skrevet 6. oktober 2006 Tror det er klokt av deg å bruke litt tid på innkjøp. Klarer du å spare inn litt på kjøkkenet, kan du bevilge deg bedre sofa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #350 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vi sliter litt med kjøkken og tak Kjøkkenet løser seg, vi må bare bytte ut en del og kjøpe andre ting, og mixe og trikse litt, men sånn skal det vel være Vi satser på å bli relativt ferdige med kjøkkenet i morgen. Det store spørsmålet er hva slags fliser vi skal ha over kjøkkenbenken, i og med at vi skal kle benken rundt komfyren med de samme flisene også.... jeg har veldig lyst på koksgrå fliser, men jeg lurer på om det kan bli for mørkt til benkeplata? (merbau) :klø: Taket er en annen greie... Taket var vasket 4 ganger da vi overtok så vi gadd ikke skrubbe det mer, men tjæra fra all røyken synes igjennom selv etter 2 strøk med maling. De områdene som ble sparklet kommer tydelig frem som lyse punkter også... Lurer på hvordan vi skal fikse det jeg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. oktober 2006 #351 Del Skrevet 9. oktober 2006 Male det 3 strøk til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #352 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ja det er det jeg frykter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 9. oktober 2006 #353 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kjøkkenet ser bra ut Vampyra. Hva er fargen på frontene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #354 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #355 Del Skrevet 9. oktober 2006 Benkeplata kommer i slutten av uka, og hvitevarene på torsdag, så nå er det ikke lenge før det er et helt kjøkken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 9. oktober 2006 #356 Del Skrevet 9. oktober 2006 Klart til å lage god mat. *har også hvite fronter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #357 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvite fronter er fint og tidløst, og derforer det lettere å selge senere! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. oktober 2006 #358 Del Skrevet 10. oktober 2006 Det er jeg VELDIG enig med deg i!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #359 Del Skrevet 10. oktober 2006 jeg må nesten sette ned en liste over det jeg vet mangler: * Male tak i bod og gangen en gang til * Flekke sparkelfelt i kjøkkentak to ganger * Male stue/kjøkkentak en gang til * Male soverommet siste strøk * Tapetsere ferdig soverom * Tapetsere den ene veggen i stue * Gå på luftboblejakt og fikse dem * Male stue ferdig første strøk * Male stue 1 strøk til * Vinduslister * Dører, dørkarmer og dørlister * Hjørnelister * Legge parkett * Vaske vinduskarmer skikkelig (fjerne gulfarge) * Fikse planken i taket * Kjøpe kontakter og brytere * Gjøre klar alle brytere og kontakter * Kjøpe parkettunderlaag * Legge parkett * Kjøpe fliser til kjøkken * Legge fliser over kjøkkenbenken * Kjøpe og sette opp ovn under stuevindu * Gjøre klart alt rørarbeid på bad * Kjøpe dusjløsning * Kjøpe gulvfliser * Sette opp Litexplater på bad * Fikse membran * legge varmekabler * Legge fliser på bad * senke tak og sette inn spotter * Montere baderomsmøbler * Legge fliser i gang * Gulvlister * Sette opp lamper hmmm.... tror det var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. oktober 2006 #360 Del Skrevet 10. oktober 2006 *stønn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg