Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #301 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ice Skrevet 3. oktober 2006 #302 Del Skrevet 3. oktober 2006 Du får hente inn priser andre steder og så du ser forskjellen, kan jo være du får bedre tilbud andre steder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #303 Del Skrevet 3. oktober 2006 jepp, har sjekka litt, men skal sjekke mer! Hth har en tilbudspakka på ovn, topp og oppvaskmaskin til rundt 11 000 som er aktuell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 3. oktober 2006 #304 Del Skrevet 3. oktober 2006 Plukker du fra øverste hylle Vampyra ? Hvor mange kvadrat er baderommsgulvet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #305 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei det går i mellomsjiktet, men kombi vask og tørk vil jeg legge litt ekstra i for at det skal fungere ok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #306 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvor mange kvadrat er baderommsgulvet ? ← hmm..... litt under 3,5 kvm tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 3. oktober 2006 #307 Del Skrevet 3. oktober 2006 Da skulle det ikke ta så lang tid å legge de flisene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 3. oktober 2006 #308 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei det går i mellomsjiktet, men kombi vask og tørk vil jeg legge litt ekstra i for at det skal fungere ok.... ← IKEA er ganske gode på kjøkken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #309 Del Skrevet 3. oktober 2006 Da skulle det ikke ta så lang tid å legge de flisene. ← Nei det burde gå kjapt! men jeg må få noen til å hjelpe meg for jeg har aldri gjort det før.... Pappa kan sikkert hjelpe litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 3. oktober 2006 #310 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det var den telefonhjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #311 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det var den telefonhjelpen ← hehe, men jeg tror ikke flisene legger seg selv ved hjelp av en telefonsamtale da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 3. oktober 2006 #312 Del Skrevet 3. oktober 2006 Helt rett Vampyra, det er du som må jobbe. Men er ikke pappa flislegger også ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #313 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nja, joda, han har lagt masse fliser og er veldig flink, men han klarer vel ikke gjøre så mye nå... Vi får se hvordan formen hans blir fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 3. oktober 2006 #314 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei men du klarer fint dette selv, det viktige er at du får begynt rett. Så går resten (nesten) av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #315 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei men du klarer fint dette selv, det viktige er at du får begynt rett. Så går resten (nesten) av seg selv. ← Ja det er vel grunnlaget som teller. derfor har vi også lurt på om han bademannen kan støpe gulvet skikkelig for oss, så det er lett å legge flisene oppå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 3. oktober 2006 #316 Del Skrevet 3. oktober 2006 Støpes ? Varmekabler ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #317 Del Skrevet 3. oktober 2006 Støpes ? Varmekabler ? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 3. oktober 2006 #318 Del Skrevet 3. oktober 2006 Da er det slik lavtbyggende som er alternativet, med avrettingsmase over. Neste spørsmål er, har du jordfeilbryter i sikkringsskapet ? Det er noen regler for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ice Skrevet 4. oktober 2006 #319 Del Skrevet 4. oktober 2006 Blir helt svimmel av å høre alt man må tenke på når det gjelder hus jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #320 Del Skrevet 4. oktober 2006 Da er det slik lavtbyggende som er alternativet, med avrettingsmase over. Neste spørsmål er, har du jordfeilbryter i sikkringsskapet ? Det er noen regler for dette. ← Det er jeg usikker på, men borettslaget har en elektriker som driver og titter på elannlegget nå.. Men må man ha jordfeilbryter hvis man har varmekabler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg