Gå til innhold

Kaoskontroll

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

hehe, du synes vel det ;)

Vi har gått bort fra glassbyggersteinideen på stueveggen mot badet... Vi har litt lyst til å legge samme tapet som vi skal ha på den ene veggen på soverommet der i stedet. Jeg tror vi setter spisebordet inntill den veggen og da tror jeg det kan bli stilig med en elegant tapet i bakgrunnen

Eller hva tror dere? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter og tenker fælt på møbler og garderobe nå...

Vi skal kjøpe en garderobe til soverommet som skal være ca 240 høy og 250 lang. Skyvedørsgarderobe er jo kjempedyrt, så jeg er usikker på om vi velger det selv om det absolutt ville vært det beste plassmessig. Problemet er at jeg aller helst vil ha 4 dører, siden vi har 3 nå og det medfører mye venting på hverandre om morgenen.

Noen som har noen tips? Bredden innerst på soverommet er bare 125 cm og da tror jeg kanskje at skapdører kan bli litt trangt? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir litt "rotete"

Rommet er ganske lite, og da vil jeg ha så rette linjer som mulig slik at det virker større...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja dører tar jo plass da. Gå for skyvedører med ett helfigurspeil på ene døra ;)

Og tapet på den veggen blir sikkert vel så bra som glassbyggerstein. Så slipper jeg å ha angst for at noen ser inn på badet når jeg er på besøk og på do... :sjenert: En kul tapet som bryter litt kanskje???

...dette er litt vanskelig når jeg ikke har vært der altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyvedører er helt klart førstevalg. Har det hjemme, der har

jeg en hel vegg med dører forran. Kjøpte skinner, dører og noe

innredning. Siden jeg monterte alt selv, ble det ikke så dyrt.

Men nå er jeg ikke helt oppdatert med tegninger over leiligheten

din så det er ikke lett å gi noe annet råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dallandra

Du fikk iallfall et tips. ;) Skyvedører er vel og bra men fryktelig irriterende å drive å skubbe fram og tilbake på for å komme inn der man trenger.

Har IKEA noe lurt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk iallfall et tips. ;) Skyvedører er vel og bra men fryktelig irriterende å drive å skubbe fram og tilbake på for å komme inn der man trenger.

Har IKEA noe lurt da?

Ja, jeg har tenkt litt på panelgardiner da, det kunne gått... Men vi har forferdelig lyst på skyvedørsgarderobe hvis vi finner dører som ikke er så brede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, der er jeg helt blank.

*ferdige skap finner du vel billigst på Jysk. ;)*

Hehe ja, ikea har jo Pax garderobene, og der er det mange fine løsninger... men de har så brede skapdører :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg lekte meg litt med garderobeplanleggeren til IKEA i dag. Med pax garderobeløsning... Det går dårlig å ha skyvedører fra ikea, fordi de ikke passer til et 250 cm skap :forvirret: Men hele greia havnet på litt i overkant av 8000 :overrasket:

Fikk forøvrig også et pristilbud på elkjøp i dag:

Bosch Platetopp ceran Touch 2995kr

Bosch Innb.ovn kombi stål 2998kr

Bosch kombi 346ltr 185cm 4995kr

AEG Washer dryer 9995kr

Bosch Dishwasher AAA steel 5995kr

Gorenje ventilator slimline 1495kr

Rabatt -1268kr

Frakt 795kr

Total 28000kr

Endret av Vampyra
Lenke til kommentar