Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #201 Del Skrevet 22. september 2006 Nei det tror ikke jeg heller :klø: Greit å få unna det man kan få gjort liksom... Murveggene er jo nesten klare... tror jeg... hmm... Kanskje de burde sparkles litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #202 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg så på ekstrem oppussing i dag at de malte rett på gipsplatene i stedet for å legge strie først... Hmm vurderer å gjøre det for da kan vi spare en del kroner. Det hadde vært kult å male rett på murveggen, men siden det er brukt mye sparkel (som ikke er den murlignende typen) blir ikke det pent. Noen som har malt rett på gipsplater her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 23. september 2006 #203 Del Skrevet 23. september 2006 Det går helt fint Vampyra, men det krever at du er litt nøye med sparkling og pussing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #204 Del Skrevet 23. september 2006 Ja det gjør det vel... Men kanskje det sparer oss for litt jobb og utgifter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 23. september 2006 #205 Del Skrevet 23. september 2006 Nå er det du som pusser opp, men jeg ville ikke valgt å bruke strie. Strie "stjeler" maling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #206 Del Skrevet 23. september 2006 Huskeliste til mandagen: Ring styret ang nøkler og elektrisitet Ring vaktmester ang fukt og nøkkel til søppelsjakt Ring banken ang forsikring Sjekk trådløst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #207 Del Skrevet 23. september 2006 Nå er det du som pusser opp, men jeg ville ikke valgt å bruke strie. Strie "stjeler" maling. ← Ja. Vi bruker veggfornyer da, men det går vel for det samme. Murveggene må vi vel bruke denne veggfornyeren på uansett for ellers blir det ikke pent (uten å helsparkle alt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #208 Del Skrevet 23. september 2006 Vi gikk forbi Ahlens i byen i stad og så en lekker tapet der. Vi vil kle en endevegg på soverommet med en fin tapet for å sprite opp rommet litt. Vi vurderer å gjøre det samme i stua, men jeg er redd jeg blir lei. Tapeten ser dere til høyre her Det er den gullfargede rullen. (vi har ikke sett så mange steder enda så det er ikke sikkert vi velger den da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 23. september 2006 #209 Del Skrevet 23. september 2006 Helsparkling er ikke løsningen for murvegg, den bør pusses med sement. Har ikke brukt veggfornyer så jeg skal ikke utale meg om den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #210 Del Skrevet 23. september 2006 Helsparkling er ikke løsningen for murvegg, den bør pusses med sement. Har ikke brukt veggfornyer så jeg skal ikke utale meg om den. ← Da går vi nok for veggfornyeren ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 23. september 2006 #211 Del Skrevet 23. september 2006 Tapeten ser dere til høyre her Det er den gullfargede rullen. (vi har ikke sett så mange steder enda så det er ikke sikkert vi velger den da) ← den var utrolig fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #212 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) den var utrolig fin!! ← Det er visst et bilde av den lengre ned på på siden (på en vegg), men jeg synes ikke den så så fin ut på bildet som den gjorde i utstillingen. Endret 23. september 2006 av Vampyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #213 Del Skrevet 23. september 2006 kjenner jeg gleder meg til å begynne med de tingene som synes nå! Maling og gulvlegging og slikt..... Vi har to uker på oss før kjøkkenet kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 23. september 2006 #214 Del Skrevet 23. september 2006 http://www.retrovision.no/kolleksjon2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 23. september 2006 #215 Del Skrevet 23. september 2006 Her var det noen linker du kan ser på: http://www.intag.no/?side=linker-vegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 24. september 2006 #216 Del Skrevet 24. september 2006 Skal dere være i leiligheten i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2006 #217 Del Skrevet 24. september 2006 Skal dere være i leiligheten i morgen? ← Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. september 2006 #218 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Jeg har malte plater på loftsgangen, og jeg er ikke fornøyd... Det er så slett liksom, ikke noe struktur... Endret 24. september 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2006 #219 Del Skrevet 24. september 2006 hmmm men nå liker vi slette vegger i utgangspunktet da? Litt minimalistisk på en måte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. september 2006 #220 Del Skrevet 24. september 2006 Joda, det kan jeg forstå, jeg bare ytret min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg