iss Skrevet 21. september 2006 #181 Del Skrevet 21. september 2006 Helt enig i avgjørelsen deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #182 Del Skrevet 21. september 2006 bra! Regna med at det var lurest ja, og når snekkern var enig var det bare å sette igang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #183 Del Skrevet 21. september 2006 Men fy søren for en jobb å fjerne alle stiftene etterpå! Det var sikkert 10-20 stifter per stender! Men det må jo vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 21. september 2006 #184 Del Skrevet 21. september 2006 (Har snekkeren lest mitt innlegg) Det går fort med en god hammer Vampyra. Men det kjennes i armen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #185 Del Skrevet 21. september 2006 Det kjennes i hele kroppen skal jeg si deg Ikke rart kanskje etter en 11-timers treningsøkt for hele kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 21. september 2006 #186 Del Skrevet 21. september 2006 Har tittet å bildene Vampyra. Ser litt nakent ut nå. Men nå har du mulighet til å forandre litt på rommene. Flytte litt på veggene er en enkel sak. Litt irriterende å tenke på at du la så mye arbeid i å fjerne all tapeten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #187 Del Skrevet 21. september 2006 Ja ikke sant! Men heldigvis så har vi ikke jobbet så hardt med gipsveggene da, vi stoppet før vi kom så langt.. jeg tror faktisk ikke vi flytter på veggene, planløsningen er veldig bra! Men mulig vi flytter en dør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 21. september 2006 #188 Del Skrevet 21. september 2006 Men en ting Vampyra, har jeg rett i at det ikke er vindu på badet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #189 Del Skrevet 21. september 2006 Ja det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 21. september 2006 #190 Del Skrevet 21. september 2006 Diskuter med snekker og elektriker om forslag til å forbedre avsug på badet. Om det er mulig med en sammenkobling med kjøkkenvifta. Det er ikke sikkert det går, men verdt å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #191 Del Skrevet 21. september 2006 Diskuter med snekker og elektriker om forslag til å forbedre avsug på badet. Om det er mulig med en sammenkobling med kjøkkenvifta. Det er ikke sikkert det går, men verdt å tenke på. ← Hmm... vi skal ha kullvifte, da går det vel ikke? men det er et avsug på badet som sikkert er forferdelig dårlig. Men hva hvis vi setter en vifte i det avsuget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 21. september 2006 #192 Del Skrevet 21. september 2006 Hmm... vi skal ha kullvifte, da går det vel ikke? men det er et avsug på badet som sikkert er forferdelig dårlig. Men hva hvis vi setter en vifte i det avsuget? ← Kullvifte det betyr resirkulering, så det går ikke. Hør med elektrikkeren hva han sier til en vifte. Det er for å få ut fuktig luft, og derved forhindre muggdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #193 Del Skrevet 21. september 2006 Ok, da må jeg nok høre litt med de ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 21. september 2006 #194 Del Skrevet 21. september 2006 Jøss, nå var det forandret der ja! Skikkelig ekstrem oppussing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #195 Del Skrevet 21. september 2006 hehe ja du fikk sagt det Drua! vi følte det litt sånn i stad ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. september 2006 #196 Del Skrevet 21. september 2006 Løper inn for å se bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. september 2006 #197 Del Skrevet 21. september 2006 Bare pusse opp litt før dere flytter inn minnes jeg noen som sa.... Jommen sa jeg smør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #198 Del Skrevet 21. september 2006 Nå har vi aldri sagt litt om dette oppussingsobjektet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #199 Del Skrevet 22. september 2006 Føler at ting har stoppet bittelitt opp nå... I morgen skal vi forhåpentligvis kjøpe gipsplater og få opp noen av de. I tillegg er det bittelitt tapet som gjenstår (ca en kvadrat så det går fort), og så må vi begynne med sparklingen. Vi får ikke satt opp alle gipsplatene enda, for vi må få fiksa det elektriske. Men hvis vi kunne fått satt opp noen kan vi begynne med strie ganske snart. Vi kan vel legge strie selv om ikke taket er malt? Det gjør jo ikke noe om vi søler før grunning og maling på stria? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 22. september 2006 #200 Del Skrevet 22. september 2006 Nei, det skulle ikke ha noe å si. Om det blir noen flekker med takmaling på stria så spiller da ikke det noen rolle!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg