Totalya Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 Nå har jeg gått to dager over termin, så dette blir en septemberbaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 Kjedelig å gå på overtid, men du skal selvfølgelig få henge her med oss... Ser ut til at vi er litt trege med å komme i gang da, kun et fåtall som har født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flugelhorn Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 Velkommen skal du være! Er ingenting som skjer med oss, så trenger noen som ligger bedre ann Noen må jo begynne maratonnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 1. september 2006 Kjedelig å gå på overtid, men du skal selvfølgelig få henge her med oss... Ser ut til at vi er litt trege med å komme i gang da, kun et fåtall som har født ← Neida, det er ikke kjedelig å gå på overtid (strengt tatt regnes det jo ikke som overtid heller før det har gått 14 dager ), særlig når jeg vet at lillejenta har det bra der hun er Dette er nok siste gangen jeg går gravid, så jeg nyter dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 2. september 2006 #6 Del Skrevet 2. september 2006 Neida, det er ikke kjedelig å gå på overtid (strengt tatt regnes det jo ikke som overtid heller før det har gått 14 dager ), særlig når jeg vet at lillejenta har det bra der hun er Dette er nok siste gangen jeg går gravid, så jeg nyter dagene! ← Det er bra Begynner så smått å bli litt utålmodig allerede jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå