Gå til innhold

Hvilket program hvis man har MAC


Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til hvilket program jeg kan innstallere og bruke på Mac for å laste ned filmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har forslag til hvilket program jeg kan innstallere og bruke på Mac for å laste ned filmer?

Jeg forutsetter at det er snakk om filmer rettighetshaver har frigitt så du kan laste dem ned uten å bryte med noens åndsverksrettigheter.

P2Pklienter:

Acquisition og Poisoned.

Bittorrent:

Azureus og Transmission.

Skrevet

Jeg visste ikke at det var noen forskjell, så dum er jeg :sjenert:

Takk for tipsene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...