Gjest im Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Heisann!! Sitter her og leser litt om å reise uspesifisert til syden.. Lurer på å ta en tur til Gran Canaria i mars/april 07 (2 voksne og barn på nå 2 mnd, 3 år og 11 år) Vi har aldri vert i syden med barna tidligere, så er litt usikker på om vi skal tørre uspesifisert reise første gangen, men alt annet er jo så vanvittig dyrt!! Men ser her at mange har vert veldig fornøyd med det da! Når er det høysesong på Gran Canaria? Og temperaturen i mars/april?? Og så et utrolig dumt spørsmål Hvordan bestiller en uspesifisert?? Må en vente til det er lagt ut som restplass??? Er veldig takknemlig om noen kan svare meg!!!
Maja_83 Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 I mars/april ligger temperaturen på 22-23 grader. Bestille uspesifisert kan du gjøre hele 2 måneder i forveien, eller bare noen dager før avreise, og det gjør du ved å ringe, gå innom eller søke på nettet etter selskaper med restplasser. Om du reiser utenom skoleferien så ville jeg absolutt satset på uspesifisert, har hørt om flere tilfeller hvor par med barn er heldig å får 4 stjerners hotell. Men om du på en annen side er opptatt av at barna skal ha bamseklubb, eget barne basseng, litt komfort på rommet osv så er vel en spesifisert tur et mer safe bet ettersom man da vet hva som venter deg. Lykke til!
Gjest Cosmic Girl Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 I mars/april er det veldig behagelig temperatur på Gran Canaria. Jeg har aldri hørt om noen som har vært fornøyd med å reise uspesifisert på GC. Men jeg lurer på om du med Apollo kan bestille uspesifisert med basseng. Tror jeg ville gjort det hvis jeg skulle reise med unger. Det ksoter vel litt mer penger, men jeg tror det kan være verdt det. Har inntrykk av at hoteller med bassenger gjerne har høyere standard enn hoteller uten. Du er ikke garantert å bo på et av hotellene som reiseselskapene viser på sine hjemmesider.
Chica Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Jeg har aldri hørt om noen som har vært fornøyd med å reise uspesifisert på GC. ← Jeg har kommet på 4-stjernes leilighetshotell flere ganger når jeg har reist uspesifisert til Gran Canaria. Så jeg er strålende fornøyd. Men - har hørt om folk som har reist med små barn og havnet midt i Las Palmas uten hotell, så alt kan skje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå