Gå til innhold

Gore-tex bukse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, Jeg har blitt invitert på fjelltur i høst. Jeg har en Norrøna Gore tex jakke fra før, og trenger nå en bukse. Utvalget er enormt, og jeg ville bli glad for tilbakemeldinger på deres eget utstyr. Bør jeg kjøpe med eller uten seler, høy eller lav i livet? svar pliis.

Hilsen Lillian

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kjøpt ei bukse som er høy i livet og med avtagbare seler.

Jeg har ei Helly-Hansen bukse som er slik, da kan jeg putte genseren nedi buksa om det er kaldt eller ute i snøen, og på sommerstid tar jeg av selene og har genser som vanlig, utenfor buksa.

Jeg har hatt buksa i noen år, så jeg er ikke sikker om det finnes lenger og/eller om Norrøna har dette.

Lykke til.

Skrevet

Jeg har en Gore Tex bukse fra Norrøna med seler, og den bruker jeg bare når jeg står Telemark.

Når jeg går i fjellet har jeg en Dermizacz bukse fra Bergans. Denne er for varm til sommerbruk, men helt knall på høst og vår, og den er jeg kjempefornøyd med. Denne har ikke seler, og det kunne ikke jeg tenkt meg hvis jeg skulle gå i fjellet heller, men det er sikkert en smakssak.

Skrevet
Når jeg går i fjellet har jeg en Dermizacz bukse fra Bergans. Denne er for varm til sommerbruk, men helt knall på høst og vår, og den er jeg kjempefornøyd med. Denne har ikke seler, og det kunne ikke jeg tenkt meg hvis jeg skulle gå i fjellet heller, men det er sikkert en smakssak.

Jeg har en slik bukse med seler, og den blir ikke brukt til å gå i fjellet med, nei. Derimot er den suveren til vinterbruk.

Om sommeren har jeg en lett gore-tex bukse fra Loewe, men den er mange år gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...