Gjest _lærer_ Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Poster denne her og... http://laererforum.diskusjonsforum.no/laererforum.html Ta en titt innom. Jo flere lærere og andre som jobber i skolen , jo mere interessant blir forumet...
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Når det er så mange underforum, så må jeg si at jeg savner et til småskoler og hjemmeundervisningslærere Men bortsett fra det ser forumet bra ut, håper dere får mange gode og konstruktive diskusjoner der
punktom Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Ikke minst bør du vurdere å ta med et underforum om mobbing. Hvis et slik lærerforum ikke finnes, er det på tide at det kom et. Jeg tror man kan bli en litt bedre lærerer av å diskutere jobben på et slikt forum med lærere over hele landet, enn å bare prate med andre lærere på lærerværelset, eller på et sjeldent seminar i ny og ne.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Jeg ville heller fått til et samarbeid med en av fagorg om et lukket forum inne på fagorg hjemmeside
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Jeg ville heller fått til et samarbeid med en av fagorg om et lukket forum inne på fagorg hjemmeside ← Fordi...? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Dette så veldig bra ut! Jeg er ikke lærer men jobber tett opp mot skolen og vil gjerne bruke dette forumet aktivt! Håper dere får spredd det rundt så flere registrerer seg!
Thomasine Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Ja, man får håpe det kommer i bruk...
Gjest Lærerstudent Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 God idè! Håper dette er et forum som kommer til å få mange brukere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå