Gå til innhold

Kjønnsleppereduksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen erfaring med dette?

Så vidt jeg skjønner så er det bare Askimklinikken som gjør dette her på østlandet?

Hvor mye koster det? Hvordan ble resultatet?

Jeg er voksen og har tenkt på dette lenge, men har først blitt sikker nå. Jeg har store kjønnslepper som plager meg både psykisk og fysisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare Askimklinikken som gjør dette! Alle Volvat-klinikkene gjør det, og de fleste andre klinikker.

En labia minora reseksjon koster ca. 10.000,- med full narkose. Da er kontrolltime og oppfølging/eventuell oppfølgingsinngrep inkludert i prisen.

Hvis du velger lokalbedøvelse, kan det koste ca. 4.000,-

Resultatet blir som regel meget, meget vellykket. Det som kan gå galt er at legen kutter for lite, slik at man ikke blir fornøyd likevel...men da tar man bare inngrep nr.2. Ulempen er at det gjør veldig vondt der nede etterpå...smertestillende er veldig vanlig!

Det kan ta inntil ett år + før du føler deg helt normal igjen der nede (all følelse tilbake).

Alt i alt: meget vellykket!! :) Jeg anbefaler det, lykke til,

Skrevet

Som mann synes jeg tydelige og store kjønnslepper er både flott og sexy. Deilig rett og slett. Men så er jeg jo bare en enkel mann da...

Skrevet
Det som kan gå galt er at legen kutter for lite, slik at man ikke blir fornøyd likevel...men da tar man bare inngrep nr.2. Ulempen er at det gjør veldig vondt der nede etterpå...smertestillende er veldig vanlig!

Det som også kan gå galt, er de farene som er ved enhver annen operasjon, at man får betennelse, eller at såret ikke vil gro fordi kjøttet begynner å dø (nekrose).

Kan jo være greit å ta med i vurderingen...

Skrevet

Jeg gjorde dette for tre - fire år siden.. Men jeg hadde ganske stor kompleks for det.. Dro til gynekologen på sykehuset, og fikk time. Det eneste jeg betalte var egenandel på 300 kr? Syns det var veldig ubehagelig perioden etterpå, og glad for at jeg ikke hadde kjæreste. var øm og sår i et halvt år, men det var visst vanllig (en som nevner at det kan ta ett år før du føler deeg normal og fått tilbake den riktige følelsen) Jeg syns det var verdt det.. de ble litt forskjellig, men perfekt har jeg aldri sagt jeg vil bli. Er veldig glad for at jeg fikk skjært ort, for det var riktig ubehagelig.

vordan har du det? noe du tenker på at du har lyst til, eller er dte et problem for deg?

Hvor gammel er du?

Skrevet
Som mann synes jeg tydelige og store kjønnslepper er både flott og sexy. Deilig rett og slett. Men så er jeg jo bare en enkel mann da...

Menn ser stadig på seg selv som det viktigste kriteriet for vår selvfølelse... Hmmm...

Skrevet
Menn ser stadig på seg selv som det viktigste kriteriet for vår selvfølelse... Hmmm...

:klappe:

godt sagt :)

Skrevet
Menn ser stadig på seg selv som det viktigste kriteriet for vår selvfølelse...

Interessang analyse...

Kanskje jeg heller burde ment det motsatte ?

Er det bedre at deres kroppskritiske medsøstre skal være kriteriet ?

Innlegget var ærlig og godt ment. Et uskyldig og positivt (?) motstykke til triste tanker omkring sin egen kropp. Ikke overanalyser og legg noe mere i det takk.

Skrevet

Det er jo alltid koselig å høre at andre liker det jeg ikke synes så mye om på kroppen min.

Jeg er 25 år og gift. Mannen min har aldri sagt noe negatvit om meg. Så det er for min skyld jeg vil dette. Det er visse truser jeg ikke kan bruke for de klyper og det er i det hele tatt sterkt ubehagelig.

Takk for informasjon og erfaringer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...