Gå til innhold

Barcelona i november

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen som har vært i Barcelona i november?

åssen er været ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i Barcelona helt i begynnelsen av desember en gang. Vi hadde deilig sol og mellom 15 og 20 C. Helgen før vi var der regnet det, og helgen etter at vi var der snødde det :overrasket:

Skrevet
Vi var i Barcelona helt i begynnelsen av desember en gang. Vi hadde deilig sol og mellom 15 og 20 C. Helgen før vi var der regnet det, og helgen etter at vi var der snødde det  :overrasket:

He he, jeg var der den helgen det snødde, kanskje samme år som deg! :) For et par-tre (fire?) år siden. Da sa de det ikke hadde snødd der på 15 år, og det var kaos overalt, jeg var tilfeldigvis på dagstur til Andorra og ble sittende fast i det de kalte "forferdelig snøstorm" (det drysset lett noen hvite flak som dekket bakken), veiene ble stengt og jeg måtte ta inn på hytte (andre i reisefølget måtte ta inn på skole, og brannvesnet kom med ulltepper) og jeg mistet flyet hjem til Norge pga stengte veier...

Men de dagene før det snødde var det ca 15 grader, litt surt (kald vind, tror jeg).

Uansett, for å komme tilbake til saken: Jeg ville tatt med meg en god jakke / genser og ikke forventet sommerlige temperaturer.

Skrevet

Ja, det var sikkert den helgen, tror det var 4 år siden. Grunnen til at jeg visste at det snødde etter at vi var der, var at de viste det på nyhetene her hjemme. Så det skjer vel ikke akkurat hvert år ;)

Barcelona var forresten en nydelig by.. og Evelina, hvis du liker å lese kan du lese "Vindens skygge" før du drar nedover. Handlingen foregår for det meste i barcelona, en veldig bra bok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...