Gjest *Snart medlem* Skrevet 1. september 2006 #41 Skrevet 1. september 2006 Nei. Personen kan være så sexy og tiltrekkende h*n bare vil, jeg må ha minst glad-i-følelser for å hoppe til køys med noen! Ikke avholds, ikke billig ← Må ærlig innrømme at jeg hadde sagt klart NEI Jeg er så prippen når det kommer til ukjente folk ← Totalt enig med slasken. Ville ikke pult for penger uansett sum. Følelser må være involvert.
Gjest Ulva35 Skrevet 1. september 2006 #42 Skrevet 1. september 2006 Til dere som sier aldri i livet: Har dere eller har dere hatt ons noen gang? Og for og ha sagt det: Prevansjon og renslighet er et must, også for meg
Trampe Skrevet 1. september 2006 #43 Skrevet 1. september 2006 Om jeg var singel, ja. Jeg hadde definitivt ikke tatt hva som helst, om han var skikkelig ekkel hadde jeg nok ikke klart det uansett - men om han er ren og OK å se på, samt at han bruker kondom så skulle jeg vel greid det. En mill kommer godt med. Men jeg er gift, og jeg hadde ikke greid det nå uansett om mannen mente jeg skulle gjøre det av økonomiske grunner. Ville følt meg utro og skitten og ja, æsj.
Gjest Emera Skrevet 1. september 2006 #44 Skrevet 1. september 2006 Aldri i livet. En million kroner ville har gjort MYE for meg, men jeg ville ikke solgt meg uansett.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 1. september 2006 #45 Skrevet 1. september 2006 Til dere som sier aldri i livet: Har dere eller har dere hatt ons noen gang? Har ikke hatt ONS nei, men om jeg hadde hatt det, man får jo ikke penger for det, man gjør det fordi man vil ha sex med den person. Jeg liker også å ha sex, men da meg en person som jeg liker og vil ha sex med. Hvis jeg ikke vil ha sex med en person, kan ingen sum penger i verden få meg til å skifte mening. Og jeg ville aldri hatt sex med noen for penger uansett, rent prinsipielt, det er prostitusjon og jeg hadde hatt store problemer med å leve med det valget.
Gjest regine Skrevet 1. september 2006 #47 Skrevet 1. september 2006 Syns norwegian blue sier mye fornuftig.... ville ikke gjort det for penger jeg heller, selv om 1 mill hadde kommet godt med...Dog er min egen selvrespekt verdt så uendelig mye mer enn det, at jeg ikke ville kompromisset med den for penger. Hadde hatt lite glede av de pengene etterpå, er jeg redd. og joda, jeg har hatt mine ONS, men det har vært med folk som jeg hadde god kontakt med der og da, og har ikke hatt noen problemer med de i ettertid. Til og med særs god sex ved et par anledninger Kan kun se for meg at jeg hadde gjort det om det var eneste måten å sørge for ungen min på.
Gjest Luci Skrevet 1. september 2006 #48 Skrevet 1. september 2006 Jeg har aldri hatt en ons, og middag, drinker og komplimenter hadde aldri fått meg i seng. Jeg mener at om man skal ha sex skal det være følelser involvert, men allikevel hadde jeg gjort det med nesten hvem som helst for en mill. Hadde heller ikke følt meg nedverdiget eller skitten. Ikke spør meg hvor logikken i den tankegangen er, men sånn er det bare. (For min del.) Jeg er ikke fattig heller. Pengene hadde jo selfølgelig kommet godt med, men jeg klarer meg finfint uten. Er heller ikke særlig materialistisk av meg. Veldig godt spørsmål egentlig, som jeg trodde det skulle bli mye verre å svare på. Nesten litt sjokkert over at jeg tar så lett på det.
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #50 Skrevet 1. september 2006 Jeg hadde nok gjort det for en anselig sum. Men jeg vil ikke definere anselig!
Gjest taraltja Skrevet 3. september 2006 #51 Skrevet 3. september 2006 Jenter: Hadde du kunne hatt sex med en person for en stor sum penger? Isåfall hvor mye? ← Åja! For penger faller alle prinsipp bort. Jeg har tenkt på slikt selv før.. Jeg kunne hatt sex med hvilken som helst person, ( med unntak av rusmissbruker, alkoholikere og funksjonshemmede) for tja...fra 10 000 og oppover? Når man skal beregne pengesummen, det er da mannens utseende og utstråling må legges til grunn. Jo mer avskyelig og ekkel og stygg mannen er, jo mer penger hadde jeg krevd. Men hadde mannen vært deilig, så hadde jeg glatt knullet han for 10 000,hadde sikkert knullet han for 1000 kr også. Men en stygg ekkel gris, som kanskje var rundt 40, ja da hadde jeg nok krevd vertfall 700 000 kr. Om han var feit og hadde liten kuk i tillegg, hadde prisen blitt enda høyere. Og hvert knull skulle maksimalt ha vart i 25 minutter! Har selv diskuert noe ala slike hypoteser. Blant annet om man hadde vært villig til å ligge med sensor for å feks få tildelt karakteren A på universitet og høyskole. Ja, jeg tror jeg kunne ha byttet en A med en seksuell tjeneste. MEn da hadde det nok bare blitt med ronking! Vi er jo bare mennesker vi også... Når vi får noe tilbake, så blir ikke kvinner så sexuelt pripne,
Gjest Hilde79 Skrevet 3. september 2006 #52 Skrevet 3. september 2006 Åja! For penger faller alle prinsipp bort. Jeg har tenkt på slikt selv før.. Jeg kunne hatt sex med hvilken som helst person, ( med unntak av rusmissbruker, alkoholikere og funksjonshemmede) for tja...fra 10 000 og oppover? Når man skal beregne pengesummen, det er da mannens utseende og utstråling må legges til grunn. Jo mer avskyelig og ekkel og stygg mannen er, jo mer penger hadde jeg krevd. Men hadde mannen vært deilig, så hadde jeg glatt knullet han for 10 000,hadde sikkert knullet han for 1000 kr også. Men en stygg ekkel gris, som kanskje var rundt 40, ja da hadde jeg nok krevd vertfall 700 000 kr. Om han var feit og hadde liten kuk i tillegg, hadde prisen blitt enda høyere. Og hvert knull skulle maksimalt ha vart i 25 minutter! Har selv diskuert noe ala slike hypoteser. Blant annet om man hadde vært villig til å ligge med sensor for å feks få tildelt karakteren A på universitet og høyskole. Ja, jeg tror jeg kunne ha byttet en A med en seksuell tjeneste. MEn da hadde det nok bare blitt med ronking! Vi er jo bare mennesker vi også... Når vi får noe tilbake, så blir ikke kvinner så sexuelt pripne, ← Du sier noe der, ja!!
Gjest d'Arc Skrevet 3. september 2006 #53 Skrevet 3. september 2006 Åja! For penger faller alle prinsipp bort. Jeg har tenkt på slikt selv før.. Jeg kunne hatt sex med hvilken som helst person, ( med unntak av rusmissbruker, alkoholikere og funksjonshemmede) for tja...fra 10 000 og oppover? Når man skal beregne pengesummen, det er da mannens utseende og utstråling må legges til grunn. Jo mer avskyelig og ekkel og stygg mannen er, jo mer penger hadde jeg krevd. Men hadde mannen vært deilig, så hadde jeg glatt knullet han for 10 000,hadde sikkert knullet han for 1000 kr også. Men en stygg ekkel gris, som kanskje var rundt 40, ja da hadde jeg nok krevd vertfall 700 000 kr. Om han var feit og hadde liten kuk i tillegg, hadde prisen blitt enda høyere. Og hvert knull skulle maksimalt ha vart i 25 minutter! Har selv diskuert noe ala slike hypoteser. Blant annet om man hadde vært villig til å ligge med sensor for å feks få tildelt karakteren A på universitet og høyskole. Ja, jeg tror jeg kunne ha byttet en A med en seksuell tjeneste. MEn da hadde det nok bare blitt med ronking! Vi er jo bare mennesker vi også... Når vi får noe tilbake, så blir ikke kvinner så sexuelt pripne, ← Du har tenkt mye på det her skjønner jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå