Gå til innhold

Denne er til kvinnene her inne

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

hva? kan vi få betalt for det også?????

kunne dere ikke sagt det litt før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har et og annet ONS som jeg fint kunne vært foruten. Så jeg hadde fint hatt sex med noen for en million. Sikkert for mindre også. Men da hadde jeg nok stilt større krav til utseendet.

Hvis han var helt motbydelig er jeg faktisk litt usikker, ikke for det, hadde sikkert hat lyst (på millionen),men tviler på om jeg hadde klart å gjennomføre det uten varige men :ler:

Omtrent som jeg ikke hadde klart å spise en skål med mark for en million, uansett hvor mye jeg hadde villet.

Endret av Fibi
Skrevet

Hadde jeg vært singel skulle jeg gladelig ha gjort det for en mill.

Men jeg kunne aldri ha risikert ekteskapet mitt for en mill, for det er verdt så mye, mye mer. :hjerter_rundt: (Det kan ikke måles i penger ;) )

Skrevet
Ja, det er sant. "Jeg er så heit at noen betalte meg en million bare for å ligge med meg," liksom. Tror neppe jeg ville hatt problem med å innrømme det, heller. Men nå er ikke jeg jente, da.

Utrolig godt poeng, som jeg forøverig er helt enig i! :ler:

Det var jo ikke akkurat sånn jeg tenkte når jeg skrev det da. Mer sånn som i tråden om gutta hadde ligget med ei mindre pen dame for en mill, der en sa at da hadde han nok fått et klapp på skuldera og skryt for godt utført arbeid.

Jeg hadde nok ikke ofra typen for pengene da, men om han sa det var greit hadde jeg ikke nølt.

Hadde og vert veldig frista til å gå bak ryggen på han å gjort det uansett, men da blir det jo plutselig et problem å forklare hvor pengene kom fra..

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Hm, nå er jeg faktisk litt overraska over hvor mange som ville gjort det. Jeg syntes det høres nedverdigene og skittent ut, ikke noe skryte av. Er vi så materialistiske at vi vil selge oss selv for en større sum penger? Eller er jeg bare fryktelig prippen av meg, kanskje?

Skrevet

Vi to, Norwegian Blue, får ta på oss vårehvite høyhalsede gensere, korsene våre og dra til kjærka ;D

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Jepp, jeg skal bare finne fram hekletøyet mitt :)

Skrevet

Mange inntresante svar her. Noen bånn ærlige og kanskje noen ikke så ærlige. Det siste vet jo ikke jeg da. Så ikke heng meg for det.

Jeg ville heller ALDRI satt forholdet mitt på spill. Ikke for alle penger i hele verden faktisk.

Men ettersom jeg har et trygt og god forholdt, der frihet til å ha sex med andre er en del av det, så hadde jeg ikke blunket.

At det er prostitusjon, javel. Men det hadde vært en engangsgreie og jeg hadde ikke hatt problemer med det.

Kall meg gjerne biliig, men er det ikke sånn at vi "prostituerer" oss i ganske mange situasjoner i livet. På den ene eller andre måten :)

Jeg er ikke fattig, men en mill(mindre også) er mye penger for meg.

Men om han hadde hatt syke fantasier: Nei takk.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Men, hadde du sletet fælt med deg selv etterpå? Jeg hadde det jævlig etter å ha ligget med eksen min etter at vi slo opp, for eksempel. Å gå å tenke på at jeg hadde ligget med en eller annen slask for å få penger hadde ødelagt meg helt... Nei sånt har jeg ikke samvittighet til.

Skrevet

Nei jeg hadde ikke slitt med det etterpå. I såfall hadde jeg aldri gjort det. Jeg synes sex er deilig og jeg liker penger.

Mye rart har sikkert de fleste gjort for penger gjenom livet, og hvis man gjør noe man faktisk liker og får myyye penger i tillegg. :ler:

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

nei jeg synes det er en ærlig sak å ha sex med en for penger jeg, for det fordrer ikke at jeg liker ham en gang. har ikke gjort det men hadde ikke hatt problemer med det heller. jeg har da hatt noen tvilsomme sexualpartnere opp gjennom tidene og de har jeg ikke følt jeg har fått noe i gjenn for å ha sex med så om de da hadde fått betalt hadde det vært noe...ellers er det nok av gode elskere i livet mitt som jeg ikke hadde latt noen betale meg for ikke å ha sex med.

her har jeg som utgangspunkt at kondom blir brukt og det er snakk om rimelig normal sex...

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Ja, vi er nok bare helt forskjellige vi to da ;) Joda, jeg liker sex jeg også, men jeg liker ikke penger. Jeg gjør ikke ting jeg ikke vil for penger, og ting jeg liker gjør jeg uten å få penger.

Skrevet
Ja, vi er nok bare helt forskjellige vi to da ;) Joda, jeg liker sex jeg også, men jeg liker ikke penger. Jeg gjør ikke ting jeg ikke vil for penger, og ting jeg liker gjør jeg uten å få penger.

Liker du ikke penger :overrasket: Hva lever du av du da? Jeg gjør ikke alt for penger da vet du. Og jeg har aldri hatt sex for penger, men jeg hadde ikke hatt problemer med det.

Gjør også mange ting jeg liker uten å få betalt. Men jeg liker penger. Eller rettere sagt det jeg kan få for de, og friheten de gir meg.

Bare det å kunne betale regninger og ikke ha angst for postkassa. Har vært der og vil ikke dit igjen.

Men dette ble litt utenom tema kanskje.

Skrevet

Om jeg hadde vært singel hadde jeg nok gjort det. En million kroner ville hatt veldig mye å si for meg, jeg har ingenting av egenkapital. Så det hadde nok gjort hverdagen mye lettere i veldig mange år. Og som andre her sier, det måtte være normal sex med prevensjon.

Jeg har samboer, så jeg kunne aldri tenke meg å gjøre noe slikt nå.

Og bare til orientering - jeg har høy moral på de fleste punkter, men den millionen hadde hatt for mye å si til at jeg hadde hatt råd til å la være.

Skrevet
Jeg har samboer, så jeg kunne aldri tenke meg å gjøre noe slikt nå.

Og bare til orientering - jeg har høy moral på de fleste punkter, men den millionen hadde hatt for mye å si til at jeg hadde hatt råd til å la være.

Noe selvmotsigende :ler:

Skrevet

Dersom jeg var singel - JA

En mill er mye penger, og jeg hadde nok lukket øynene for det meste av utiltalende utseender. Men forutsetningen var at fyren var renslig og at det ble brukt prevensjon

Skrevet

Nå er jeg gift da, så det er ikke aktuelt.

Men kunne kanskje gjort det ellers ja.. :sjenert:

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt sex med englands feiteste mann for en million, for det finnes nok av de som er normale i utseendet som ville betalt samme summen..

Men det kommer altså an på hva han forventer og hva summen er.. Har jeg lyst på et par dyre sko, så koster det meg ikke fem øre for å ligge med en rik, kjekk forretningsmann.. Men ikke noe perverse greier, da skulle det vært snakk om SINNSYKT mye penger..

Skrevet (endret)

Så lenge det er snakk om det som i mine øyne er "normal sex" med en person som virker ok, hadde jeg ikke hatt noen problemer med å hoppe til sengs med en kar for en mill (eller mindre). Prevensjon og renslighet er dog et must!

Men som flere har sagt; å innlede et forhold til en mann fordi han har flust med penger, nei takk! Men jeg vil gjerne ha meg et ligg, og dersom noen betaler meg for det uten at jeg trenger å trekke på gata, så ja takk! :)

Jeg kan glatt kjøpes til uforpliktende sex med fine ord og et par drinker (gjerne en middag også), så hvorfor ikke med penger?

Ang selvangivelsen.. hm.. får ringe likningskontoret og spørre om råd.. ;)

Endret av Festus
Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Liker du ikke penger  Hva lever du av du da? Jeg gjør ikke alt for penger da vet du. Og jeg har aldri hatt sex for penger, men jeg hadde ikke hatt problemer med det.

Gjør også mange ting jeg liker uten å få betalt. Men jeg liker penger. Eller rettere sagt det jeg kan få for de, og friheten de gir meg.

Bare det å kunne betale regninger og ikke ha angst for postkassa. Har vært der og vil ikke dit igjen.

Men dette ble litt utenom tema kanskje.

Nei, jeg liker ikke penger, er det så rart... Penger er bare et nødvendig onde for meg ;) Ikke for å være så himla prektig, men sånn har jeg alltid vært, nytta ikke for foreldrene mine å lokke meg med penger for å få meg til gjøre ting som barn f.eks.

Jeg kunne klare å ligge med noen for å reddda alle jeg er glad i fra en grusom død, men for penger? Nei, aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...