Gjest splæsj Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Selv foretrekker jeg på venstre side.
Ciara Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Jeg MÅ sovne når jeg ligger på høyre side med venstre ben trukket litt oppunder meg. I tillegg må dyna være tett rundt kroppen, og håret dekke øret mitt. Jada, noen har tvangstanker Kan jo legge til at når jeg først har sovnet, da kan jeg ligge på alle mulige måter uten problemer
Aeriana Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Jeg sovner aldri hvis jeg ikke får ligget på magen, med det ene benet litt opp og armen under puta Hadde skikkelige problemer når jeg var høygravid ja.
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Jeg MÅ sovne når jeg ligger på høyre side med venstre ben trukket litt oppunder meg. I tillegg må dyna være tett rundt kroppen, og håret dekke øret mitt. Jada, noen har tvangstanker Kan jo legge til at når jeg først har sovnet, da kan jeg ligge på alle mulige måter uten problemer ← Sjihihiihih, nå lo jeg faktisk høyt! Så eiendommelig! Selv liker jeg å trekke et kne eller to godt oppover, ellers er jeg ikke så kresen.
Arkana Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Jeg må sove på magen, med det ene benet bøyd og trukket opp på siden og den ene armen under hodeputa/hodet. Evt på siden, og det må være høyre side. Jeg kan ikke ha kroppsdeler som stikker ut fra dyna, spesielt ikke føttene. Og ingenting kan stikke ut over kanten av senga heller.
Gjest Naria Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Jeg kan ikke ha kroppsdeler som stikker ut fra dyna, spesielt ikke føttene. Og ingenting kan stikke ut over kanten av senga heller. ← Ikke jeg heller. Jeg synes det er best å ligge på siden, hvilken side er derimot ikke så vitkig. Fikser virkelig ikke å ligge på magen.
Gjest Tigerjente Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Jeg må sove på magen, med det ene benet bøyd og trukket opp på siden og den ene armen under hodeputa/hodet. Evt på siden, og det må være høyre side. Jeg kan ikke ha kroppsdeler som stikker ut fra dyna, spesielt ikke føttene. Og ingenting kan stikke ut over kanten av senga heller. ← Akkurat sånn er jeg også! Vurderer å kjøpe lengre dyne, noen ganger på vinteren bruker jeg to, en oppe og en på bena.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Det lurer jeg også på. Jeg har aldri fått med med hva slags stillig jeg sover i! Og om jeg i det hele tatt har en fast stilling, eller skifter rundt. Sukk. Neste kjæreste skal pålegges å informere meg om mine sovevaner. Jeg har problemer med å sove og ligger å skifter stillinger til jeg sovner, så merker ikke hvordan jeg ligger når jeg endelig slukner. Og om morgenen er jeg for trøtt til å merke det. Hjelper ikke hvor mange ganger jeg har tenkt: "i morgen SKAL du legge merke til hvordan du ligger når du våkner", glemmer det alltid.
Gjest Kitten Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Sovnestillingen er på magen, så jeg stemte på det. Men ifølge samboern min så sover jeg best i kryss... Hender jeg våkner "oppned" i senga, så tror jeg har vært innom noen sovestillinger i løpet av ei natt.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. september 2006 #11 Skrevet 1. september 2006 Sover best inntil Bjørnemannen... *blunk blunk*
Yme Skrevet 2. september 2006 #12 Skrevet 2. september 2006 Sover best inntil Bjørnemannen... *blunk blunk* ← Pleier å ligge på venstresia... Så lenge jeg ser inn mot veggen, så er det greit!
loffen Skrevet 2. september 2006 #14 Skrevet 2. september 2006 På høyre side med venstre arm under puta, og venstre ben trukket litt opp. Også må ikke puta eller dyna komme borti halsen min, da får jeg kvelningsfornemmelser.
Pepita Skrevet 2. september 2006 #15 Skrevet 2. september 2006 Helst på magen eller halv på siden/magen... Litt vanskelig nå om dagen....
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #16 Skrevet 2. september 2006 På magen, Og jeg må dekke øret med dyna.... Ellers får jeg ikke sove!
Gjest Blanca Skrevet 2. september 2006 #17 Skrevet 2. september 2006 På høyre side, opptrukne ben, høyre ben lengre opp enn det venstre. Dyna må dekke skuldrene og hendene må være under dynen. Jeg er også kresen på sengetøy, det må ikke være for tynt og dynen må dekke sengetøyet helt. Altså; ikke noe tynt stoff som jeg bli liggende å kjenne på øverst.
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. september 2006 #19 Skrevet 2. september 2006 (endret) Jeg MÅ sove på ryggen med armene ned langs siden. Skikkelig militær. Hvis jeg begynner med å legge meg i en annen stilling, får jeg skikkelig problemer med å sovne, og det kan gå flere timer. Men når jeg halvsover om morgenen, liker jeg godt å ligge på siden. Endret 2. september 2006 av Frk Åberg
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. september 2006 #20 Skrevet 2. september 2006 Jeg kjenner ingen andre som sover på ryggen. Er jeg altså den eneste?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå