Gå til innhold

Sladrer jeg?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snikk snakk er det vel ikke og ris og ros er ikke plassen for diskusjoner så da hadde alternativet vært å stenge den ;)

Remyline Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snikk snakk er det vel ikke og ris og ros er ikke plassen for diskusjoner så da hadde alternativet vært å stenge den ;)

Remyline Admin

Kanskje like greit. Det er jo bare galskap og helvete uansett hoho! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å logge ut for og skrive anonymt gjestepiss er nok den beste måten å få forumet kun for registrerte brukere. Holder vi på lenge nok, så går det nok til slutt. Tungvindt å drive og logge av og på hele tiden, men det er verdt det når man ser resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å logge ut for og skrive anonymt gjestepiss er nok den beste måten å få forumet kun for registrerte brukere. Holder vi på lenge nok, så går det nok til slutt. Tungvindt å drive og logge av og på hele tiden, men det er verdt det når man ser resultatet.

Er du meg eller er jeg deg? Eller er vi alle de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker nå Slaskepott jeg *harmløs stalker*

Gjester forvirrer meg alltid, spessielt når 3-4 forsjkellige gjester krangler :forvirret:

:hår: Stalker du meg? Nå skal du få! Bare la meg logge ut først ;)

Enig med gjesteforvirringen! Ser ut som en schizofrenimesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper
Som nevnt i en annen tråd, skyldte jeg ei jente i klassen min for 2 år siden en 4pakning med yoghurt jeg glemte å gi henne (hun gjorde meg en tjeneste og skulle få det i gjengjeld)

Glemte det, ja, og hun hadde sett jeg satt på KG på skolen. Så hun kom inn hit og forfulgte meg i månedesvis pga dette her. La ut personlige opplysninger osv. Hvordan vet jeg det? Jeg satt bak henne og så hun skrev innleggene :)

Jeg skjønte ikke hvorfor hun hadde så mye imot meg, til en tredje klassevenninne fortalte meg at det var pga yoghurtene.

Så sånn kan det gå. Skjønner godt jeg er et hatobjekt :ler:

:ler: Watch out for the yoghurtstalker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

jeg fatter ikke hvorfor gjester finner så intens stor glede i å skulle plage vettet av bestemte personer her inne!

Innlegget er noe endret ihht reglene.

Pheps

-mod

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...