Gå til innhold

Sladrer jeg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Voldsomt som vi skal gi utidige gjester oppmerksomhet da, de higer jo etter det, og de får jo nøyaktig det de ønsker og da.

Jeg snakker om fra mange fler enn av deg slaskepott. :)

Drit i og svar på gjesteinnlegg så skal dere nok se at de gir seg og... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Voldsomt som vi skal gi utidige gjester oppmerksomhet da, de higer jo etter det, og de får jo nøyaktig det de ønsker og da.

Jeg snakker om fra mange fler enn av deg slaskepott. :)

Drit i og svar på gjesteinnlegg så skal dere nok se at de gir seg og... :)

Du tok ordene ut av munnen på meg her!

Og er det virkelig så viktig hva et menneske eller flere sier her inne til deg hvis det er folk du ikke har noe forhold til? Tror de fleste skiller klart i mellom nettet og RL! Ikke meningen å være frekk eller noe nå, men prøver bare å gjenta :drit i det! Ikke la deg påvirke!!

Skrevet

jeg blir ganske stressa når folk fra det virkelige liv før har vært gjester og skrevet drit til meg, jo. Da blir det en annen side av saken.

Skrevet
jeg blir ganske stressa når folk fra det virkelige liv før har vært gjester og skrevet drit til meg, jo. Da blir det en annen side av saken.

Det skjønner jeg godt, det er jo bare lame :overrasket:

Men hvis det er så stressende burde du kanskje melde deg ut??

Ikke at jeg ønsker det. :)

Skrevet

Jo, gjerne, bortsett fra at jeg må inn og be om dildoråd på seksualitet sporenstreks, og sånn sett er KG viktig! ;D

Skrevet
Jo, gjerne, bortsett fra at jeg må inn og be om dildoråd på seksualitet sporenstreks, og sånn sett er KG viktig! ;D

Da har du det egentlig ikke så ille her da ;)

Skrevet
Men hvis det er så stressende burde du kanskje melde deg ut??

Hva skulle hun klagd på da?

Oppmerksomhetsbehovet hennes er så sykt høyt at hun ikke får dekket det IRL, derfor må hun hyle og skrike ekstra her inne.

Skrevet

Forstår jeg deg rett at du mener det er folk som kjenner deg fra virkeligheten som trakasserer deg her inne?
Skrevet

:hoho:

Er det ikke fint at gjestene her kjenner deg ut og inn, og kan fortelle deg nøyaktig hva du føler og tenker, slaskepott?? :ler:

Skrevet

Som nevnt i en annen tråd, skyldte jeg ei jente i klassen min for 2 år siden en 4pakning med yoghurt jeg glemte å gi henne (hun gjorde meg en tjeneste og skulle få det i gjengjeld)

Glemte det, ja, og hun hadde sett jeg satt på KG på skolen. Så hun kom inn hit og forfulgte meg i månedesvis pga dette her. La ut personlige opplysninger osv. Hvordan vet jeg det? Jeg satt bak henne og så hun skrev innleggene :)

Jeg skjønte ikke hvorfor hun hadde så mye imot meg, til en tredje klassevenninne fortalte meg at det var pga yoghurtene.

Så sånn kan det gå. Skjønner godt jeg er et hatobjekt :ler:

Skrevet
:hoho:

Er det ikke fint at gjestene her kjenner deg ut og inn, og kan fortelle deg nøyaktig hva du føler og tenker, slaskepott??  :ler:

Ja, gudene! Hva skulle jeg gjort uten dem? :klem: Siden de vet alt om meg, kan jo de søke hjelp for meg, istedenfor å råde meg til det; Jeg skal jo bare sitte her og skrike uansett.

(rart det der. Jeg har ikke vært her nesten hele dagen, kommer hjem nå og der sitter de parat. Skremmende, skremmende)

Skrevet
Som nevnt i en annen tråd, skyldte jeg ei jente i klassen min for 2 år siden en 4pakning med yoghurt jeg glemte å gi henne (hun gjorde meg en tjeneste og skulle få det i gjengjeld)

Glemte det, ja, og hun hadde sett jeg satt på KG på skolen. Så hun kom inn hit og forfulgte meg i månedesvis pga dette her. La ut personlige opplysninger osv. Hvordan vet jeg det? Jeg satt bak henne og så hun skrev innleggene :)

Jeg skjønte ikke hvorfor hun hadde så mye imot meg, til en tredje klassevenninne fortalte meg at det var pga yoghurtene.

Men du MÅ jo skjønne at sånt ikke kan aksepteres?!

Hvor ville verden vært hvis man ikke fikk yoghurten sin lissom???

*snurrer tyggissen rundt pekefingeren mens jeg kaster på det platinablonde håret mitt som fester seg i tyggissen*

Skrevet

Du får visst mange etter deg du, både IRL og her ;)

Tro om det har med deg å gjøre, eller er det gjestene sin skykld det også :ler:

Skrevet
Men du MÅ jo skjønne at sånt ikke kan aksepteres?! 

Hvor ville verden vært hvis man ikke fikk yoghurten sin lissom???

*snurrer tyggissen rundt pekefingeren mens jeg kaster på det platinablonde håret mitt som fester seg i tyggissen*

For all del, jeg tilbød henne en sjokolade som jeg allerede hadde for hånden, men hun var på slankekur.

Pass på håret :)

Skrevet
Du får visst mange etter deg du, både IRL og her  ;)

Tro om det har med deg å gjøre, eller er det gjestene sin skykld det også :ler:

En person IRL, og en her inne. Vil jeg tro ;)

Skrevet
og en her inne. Vil jeg tro ;)

Ja, og den personen her inne (som da må være meg og en hel haug med andre), alle de ene personen sitter her inne og skriver lfere innlegg samtidig, alle den personen sitter klar 24 timer i døgnet for å forfølge deg.

For ikke å glemme at alle den personen også forfølger Ninakanin, så jada, alle jeg er veldig effektiv :ler:

Skrevet
Jabbjabbjabb

At det var? Jeg skjønner ikke apespråket.

Skrevet

Flyttet til Generell debatt.

Remyline Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...