Gå til innhold

Sladrer jeg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det gjør jeg. For jeg kommer til å forlate stedet uten nick om dette blir et faktum:

Du har nok ertet på deg veldig mange.  De sitter nok ikke klar på pletten alle sammen, men er vel ens tor gruppe som du tror kun er et fåtall.

Du ber om det, da kommer du til å få det.  Hvis du ikke vil endre oppførselen din ovenfor gjester, så er det ikke noe moderatorene kan gjøre for å hjelpen deg.

Hvor mye skal en gidde å finne seg i? Hvorfor skal en logge seg på et forum hvor det ligger en hel hatgruppe mot meg?

Slik at jeg ikke sporer den andre tråden mer enn det er blitt gjort allerede.

Da kan dere kanskje si hvorfor jeg er så fæl å ha med å gjøre? Jeg er hyggelig med gjester som oppfører seg, jeg, men ikke mot direkte drittslenging, og mobbing pga min arbeidsledighet. Ja, en er gjerne arbeidsledig mens man venter på jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes ikke du sladrer. Jeg slettet meg selv nettopp av de grunnene du beskriver. Jeg var dritt lei av at alt jeg skrev, uansett om det så var tråder fra år tilbake, ble dratt opp kun for å slenge dritt.

Skrevet

Bra. Nå kommer det vel noen som er uenige med oss, og da får vi jaggu gjennomgå.

Trist det skal bli sånt. En henger jo ikke på nett for å tøffe seg med at en er en stor gjesteklikk som henger over en bruker :hoho:

Skrevet

Jepp det var nok derfor jeg slettet meg også sist gang. Tror de fleste som sletter seg her i fra gjør det pga samme grunnen! Men altså vi kommer jo tilbake. Så da er det kanskje ikke så fælt likevel da! :P

Skrevet

Du skiller sjelden mellom gjester, og har selvfølgelig ikke mulighet til å gjøre det heller. Jeg har fått de verste hatmeldinger og de høyeste elskemeldinger fra deg.

I den tråden du har hentet sitatet fra, så fortsetter du i vanlig stil ovenfor gjester. Det vil ikke hjelpe deg at du slenger på en smily, det er det du skriver folk forholder seg til.

Som jeg har skrevet før, så har jeg aldri stalket deg. Jeg er en av de som har støttet og hjulpet deg mye, men nå er jeg virkelig i ferd med å begynne å mislike deg. Som du ser i den tråden, så er det gjest(er) som sier de er klar til å ta deg - ser du ikke at du ber om det?

Hva med å lese alle innleggene du skrev i den tråden som om en gjest har skrevet det samme til deg. Forsøk å snu det hele så du kanskje skjønner hvor problemet ligger.

Skrevet

Det at vi kommer tilbake, viser jo bare at vi er svake og trenger å skaffe et liv :ler:

Skrevet
Bra. Nå kommer det vel noen som er uenige med oss, og da får vi jaggu gjennomgå.

Sannsynligvis. For du, jeg, Alex, Kaninen, Lammet, Gry, Vampyra og 53 gjester er jo egentlig en og samme person.

Nei, jeg liker mulighetene for gjestepostinger, men dersom enkelte skal fortsette å misbruke den(enten det nå er brukere som logger seg ut eller folk som aldri har vært registrert), så synes jeg den ordningen bør revurderes.

Skrevet
Du skiller sjelden mellom gjester, og har selvfølgelig ikke mulighet til å gjøre det heller.  Jeg har fått de verste hatmeldinger og de høyeste elskemeldinger fra deg.

I den tråden du har hentet sitatet fra, så fortsetter du i vanlig stil ovenfor gjester.  Det vil ikke hjelpe deg at du slenger på en smily, det er det du skriver folk forholder seg til.

Som jeg har skrevet før, så har jeg aldri stalket deg.  Jeg er en av de som har støttet og hjulpet deg mye, men nå er jeg virkelig i ferd med å begynne å mislike deg.  Som du ser i den tråden, så er det gjest(er) som sier de er klar til å ta deg - ser du ikke at du ber om det?

Hva med å lese alle innleggene du skrev i den tråden som om en gjest har skrevet det samme til deg.  Forsøk å snu det hele så du kanskje skjønner hvor problemet ligger.

Herregud. Om jeg gjør livet så surt for dere ved å blande dere, skaff dere et nick da vel! Om ikke registrere seg, prøv å skrive inn et for det om - det fungerer!

Og hvis du leser det jeg skrev, skrev jeg at jeg var ferdig med stalkebusinessen, og ville legge ballen død. Hva skjer? Ørten nye gjester (dere er jo ikke samme personen, har fattet det, ja) som spyr ut dritt om at nei, dette var grusomt skrevet av meg.

Avogtil skulle jeg ønske jeg hadde en mental ignore-tast, men nå er det nok altfor lett å fyre meg opp. Skjønner det er morsomt for dem det, ja. Men hva slags underholdning er det i lengden?

Skrevet
Sannsynligvis. For du, jeg, Alex, Kaninen, Lammet, Gry, Vampyra og 53 gjester er jo egentlig en og samme person.

Nei, jeg liker mulighetene for gjestepostinger, men dersom enkelte skal fortsette å misbruke den(enten det nå er brukere som logger seg ut eller folk som aldri har vært registrert), så synes jeg den ordningen bør revurderes.

Nå må du ikke avsløre alt, da.

Enig, det er greit å være gjest i enkelte sammenhenger som jeg ikke vil folk skal gjenkjenne meg i (en ser jo de lærer og memoriserer fort, fikk en lang liste av Gry hva hun husket for noe av alt jeg har skrevet. Jeg tok poenget for å si det sånn. Ikke nødvendig å gni det inn), men ikke for å slenge dritt. Det var slikt som var gøy for noen år siden, men nå foretrekker jeg faktisk å strikke.

Skrevet

Jeg er av de gjestene som har vært hyggelig mot deg, og selv om jeg også har opplevd å bli blandet med kjipe synes jeg det er latterlig å legge deg for hat. Selv der du kan ha blandet meg med andre har det ikke vært ondskapsfullt; det har vært ganske tydelig at du har vært usikker på hva jeg mener og om jeg er den samme som har sagt noe ekkelt. Det er kanskje vanskelig for den enkelte gjest å skjønne at man ikke oppfattes som èn person, men som en tildels uformelig og uforutsigbar gruppe gjester, men det er faktisk ikke så rart når man leser gjennom tråder hvor to tredjedeler av innleggene er skrevet av "gjest".

Så jeg forstår det i ditt tilfelle, i hvert fall, for jeg synes du har vært "lett" å diskutere med. At en gjest her påstår h*n representerer en stor gruppe brukere tror jeg du kan ta med en klype salt og vel så det. Jeg tipper det er èn eller noen ytterst få gjester (evt faste brukere) som har lagt deg for hat av den enkle grunn at du er en over gjennomsnittet synlig bruker, ikke for hvordan du i utgangspunktet har svart folk. Men jeg skjønner også at det ikke frister å fortsette å delta i et forum hvor alle tråder man deltar i blir ødelagt av dritt.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Ja, det gjør jeg. For jeg kommer til å forlate stedet uten nick om dette blir et faktum:

Hvor mye skal en gidde å finne seg i? Hvorfor skal en logge seg på et forum hvor det ligger en hel hatgruppe mot meg?

Slik at jeg ikke sporer den andre tråden mer enn det er blitt gjort allerede.

Da kan dere kanskje si hvorfor jeg er så fæl å ha med å gjøre? Jeg er hyggelig med gjester som oppfører seg, jeg, men ikke mot direkte drittslenging, og mobbing pga min arbeidsledighet. Ja, en er gjerne arbeidsledig mens man venter på jobb.

Hvcis du forsvinner så skjønner jed deg godt, men jeg håper ikke du gjør det.

Skrevet
Jeg er av de gjestene som har vært hyggelig mot deg, og selv om jeg også har opplevd å bli blandet med kjipe synes jeg det er latterlig å legge deg for hat. Selv der du kan ha blandet meg med andre har det ikke vært ondskapsfullt; det har vært ganske tydelig at du har vært usikker på hva jeg mener og om jeg er den samme som har sagt noe ekkelt. Det er kanskje vanskelig for den enkelte gjest å skjønne at man ikke oppfattes som èn person, men som en tildels uformelig og uforutsigbar gruppe gjester, men det er faktisk ikke så rart når man leser gjennom tråder hvor to tredjedeler av innleggene er skrevet av "gjest".

Så jeg forstår det i ditt tilfelle, i hvert fall, for jeg synes du har vært "lett" å diskutere med. At en gjest her påstår h*n representerer en stor gruppe brukere tror jeg du kan ta med en klype salt og vel så det. Jeg tipper det er èn eller noen ytterst få gjester (evt faste brukere) som har lagt deg for hat av den enkle grunn at du er en over gjennomsnittet synlig bruker, ikke for hvordan du i utgangspunktet har svart folk. Men jeg skjønner også at det ikke frister å fortsette å delta i et forum hvor alle tråder man deltar i blir ødelagt av dritt.

Da beklager jeg hvis jeg har blandet deg med disse. Det var jo hovedpoenget mitt, det jeg skrev i den tråden; At nå var det gått så mange dager siden, og ting så ut som de hadde roet seg, så hva med å bare begrave stridsøksa?

Det ble jo ikke så populært.

Jeg får bare skrive mindre her, så blir de fornøyde :)

Skrevet
Hvcis du forsvinner så skjønner jed deg godt, men jeg håper ikke du gjør det.

Tja. Det kan jo hjelpe meg med å få meg et liv/Vokse opp/få meg en jobb ;-D

Gjest BagLady
Skrevet

Nå spises det popcorn i den andre tråden :)

Gjest Gamle Alex
Skrevet (endret)

Jeg hadde tenkt å svare i den tråden fordi nå har jeg sittet og sette på at både de nene og den andre påstanden er slengt ut om meg.

Jeg logger ikke ut og skriver som gjest

Jeg tåler at folk er uneige med meg , men som jeg har spurt om 10 ganger uten å få svar fra de gjestene som kommenterer innkeggene mine er - hvor kommnetere datteren min feks som er ganske personlig?

Jeg har ALDRI sagt at KG ska lvære fri for gjester

Endret av Gamle Alex
Skrevet

Hvis det var det jeg skrev om deg, mente jeg ikke trekke deg fram, men det er jo så åpenlyst at det er oss tre det er prat om. Det innrømte jo Gjest selv.

Tenk for en ære da; Vi forsurer tydelig livet til gjester siden de må syte om det hver dag.

Bare synd det ikke er en ære å være kvalmlager (men nå er det jo ikke bare oss heller, da ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...