Gå til innhold

stiv i hodet og nakken

Fremhevede innlegg

Gjest bekymret
Skrevet

Nå har jeg hatt et ubehag i hodet i over en uke. Det er en slags følelse av at det er tett i venstre side av hodet (av og til får jeg følelsen av at jeg har en dott i øret), og stiv nedover i nakken. Føler også en slags nummenhet på venstre side av kroppen, og jeg føler meg også sliten i kroppen. Ubehaget utvikler seg ofte til hodepine utover dagen. Men dersom jeg ligger i ro, kjenner jeg nesten ingenting.

Det jeg er litt bekymret for er at jeg for 10 år siden fikk en liten kule (som ble kastet) i hodet, akkurat på denne plassen der jeg føler det er "noe". Har aldri fått sjekket ut dette, siden jeg ikke opplevde noe spesielt da det skjedde. Derimot har jeg i senere tid opplevd at ved hodepine er en slags stikkende smerte akkurat der hvor kula traff, spesielt ved kjappe bevegelser med hodet. Siden det er hele 10 år siden jeg fikk slaget mot hodet, så syns jeg det er rart at jeg skal føle dette spesielle ubehaget nå.

Har bestilt legetime for noe annet om en uke, og ringte i sted for å høre om jeg kunne få en time litt før siden jeg var litt bekymret. Dette virket vanskelig..Vurderer gå på legevakten, men er redd det bare viser seg å være en bagatell (eller det motsatte).

Vet at dette ikke er en legeside, men kanskje det er noen her som har opplevd liknende? Eller har noen gode råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...