Gjest X Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Har dere sett brødrene deres nakne? Etter at de har fått pels på knaggen altså?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Nei. Men hvorfor ligger dette på seksualitet??
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Har dere sett brødrene deres nakne? Etter at de har fått pels på knaggen altså? ← Ekle menneske!!!
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 nei nei nei...lyst til å vise deg for søs eller?
Gjest Bellatrix Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Nei, og det har jeg ingen interesse av heller.
Gjest ellemelle Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Ja, det er vel ikke så rart. Det hender vel når man bor i samme hus i flere år.
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 Det har jeg. Han er ikke så sjenert av seg akkurat, og det synes jeg da heller ikke man trenger å være. Synes det er helt greit at man ikke trenger å prøve å gjemme seg hele tiden når man bor i samme hus (nå er dette noen år siden da). Men skjønner heller ikke hva dette teamet har på Seksualitet å gjøre...
Gjest Pluto Skrevet 2. september 2006 #11 Skrevet 2. september 2006 Skjønner heller ikke hva dette har her å gjøre. Men, dette forumet: http://www.solotouch.com/ er full av historier om disse tingene. Skjønner ikke at disse historiene kan være sanne, til tross for at dette blir påstått.
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2006 #12 Skrevet 2. september 2006 Ja, det er vel ikke så rart. Det hender vel når man bor i samme hus i flere år. ← Jepp... Jeg kom inn på badet en gang som liten og har derfor sett han naken. Det var litt av et syn og jeg håper sannelig meg det gjentar seg. Tulla.
Helen Skrevet 2. september 2006 #14 Skrevet 2. september 2006 Det har jeg, mange ganger, broren min er 14 år og ikke det minste sjenert av seg. I vinter var vi på ferie hadde leid bassenghus da hadde jeg fått låne dykkemaske og snorkel av unga så jeg prøvde meg på det, det var ikke enkelt. Plutselig så jeg rett inn i tissefanten til broren min, han hadde dratt ned buksa rett foran meg. Jeg begynte å stor glise holdt boksavelig talt å glise meg i hjel for gjett om jeg svelget mye vann!! Jeg kom meg tilslutt over vannflata mens jeg hostet og harket. Håper han snart vokser av seg den trangen han har til å vise seg frem for jeg har ei datter på snart 15 år og hun synes det er kjempeekkelt at onkelen hennes er slik.
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. september 2006 #15 Skrevet 2. september 2006 Nei, det har jeg ikke. Han er litt blygere enn resten av familien, for å si det sånn (jeg også).
Gjest tralala Skrevet 3. september 2006 #16 Skrevet 3. september 2006 jeg har sett hele familien min naken jeg (brødre,mamma, pappa). flere ganger faktisk. og NÅ føler jeg meg unormal pga det
Buster Skrevet 3. september 2006 #17 Skrevet 3. september 2006 Mange familier har et sunt nakent forhold til hverandre, noe som betyr at de ikke bryr seg eller føler seg sjenert om den ene ser den andre eller motsatt. Andre igjen blir flause som fa.. om moren tilfeligvis skulle sett snobben eller noe slikt ved ett klesbytte i strandkanten. Personlig tror jeg at det er mye bedre der hvor det er mer naturlig med nakenhet, og da mener jeg ikke slik at man skal måtte vise seg for hverandre hele tiden, men at det rett og slett er litt naturlig. Var sammen med en jente en gang hvor muroen hennes ruslet rundt i huset til alle døgnets tider, og hun var spiltter naken, hele tiden. Dette mener jeg er HELT totalt sløkket og helt unødvendig.
Helium Skrevet 3. september 2006 #18 Skrevet 3. september 2006 Det ville ha vært ganske rart i grunn, med tanke på at jeg ikke har en eneste bror
Gjest Cosmic Girl Skrevet 3. september 2006 #19 Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg har sett broren min naken mange ganger. Han er 3 år yngre enn meg, og blant mine beste venner. Derfor tilbringer vi mye tid sammen, blant annet drar vi på ferie sammen ett par ganger i året. Han finnes ikke sjenert, og skifter gjerne foran meg. Synes ikke det er noe rart. I familien min har vi alltid hatt et avslappet forhold til nakenhet, så jeg har også sett foreldrene mine og søsterne mine nakne Endret 3. september 2006 av Cosmic Girl
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #20 Skrevet 3. september 2006 jeg har sett hele familien min naken jeg (brødre,mamma, pappa). flere ganger faktisk. og NÅ føler jeg meg unormal pga det ← Denne lå inne på seksualitet til å begynne med, så jeg regner med at trådstarter hadde noe annet i tankene enn bare nakenhet. Trekker konklusjoner her da men jeg tolket det dithen utifra spørremåte/formulering. Nakenhet kan være både naturlig og unaturlig i gitte situasjoner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå