Gå til innhold

Forminske musa???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vet at dette er er veldig rart spørsmål, men spør nå allikevel;

Går det an å fettsuge de nedre deler?

Tenker da på fettet som ligger oppå venusberget.

Er så lei av at alle komenterer at det stikker så jæv** ut...

Det er ikke så veldig pent heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff---- men bildet var jo morsomt, da. Selv om det kanskje ødela litt av seriøsiteten i ditt innlegg, kjære gjest.

Jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt. Men kan du ikke finne deg en som liker deg sånn du allerede er, da?? Så slipper du å tenke på det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Si meg- hvem er "alle"? Synes det høres ut som ett litt snål problemstilling at "alle" kommenterer kjønnsorganet ditt med mindre du er enten stripper- eller prostituert (hvis det egentlig er noen forskjell på de to "yrkene").

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å legge ut bilder som er lenken opp til en annen server enn Kvinneguiden, og er derfor slettet.

Cassandra - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på "intimplasikk" eller sjekk hjemmesidene til plastiske kirurger. Det er noen som gjør det men det er ikke så vanligt i Norge enda. Så et program på TVNorge for en stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Så et program på TVNorge for en stund siden.

Jeg husker det programmet, men det handlet om kvinner som måtte få strammet opp vaginaen etter fødsel fordi den var blitt slapp og vid eller å få fominsket kjønnsleppene sine fordi de var store og hengende slik at det ikke så pent ut.

Fettsuging av venusberg kan jeg ikke huske at jeg så i det prgrammet men det er sikkert mulig det også hvis man har mye underhudsfett slik at det "henger".

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest zimmermann

Jøss.... det høres jo ut som du har verdens flotteste bollemus! :blunke:

Det at selve skambenet, "kulen" eller "buen" over venusberget står litt utover, slik at den syns godt når du har samlede ben, og har på deg truse eller bikini, er utrolig sexy! :P

For all del, ikke tenk tanken engang, på å forandre på det! Hvilke tullinger er det du omgir deg med, som kritiserer slik?

Våger å påstå at 9 av 10 menn syns det er flott med "bollemus".

(Til orientering, så er det noen som tror at bollemus har noe med kjønnsleppenes tykkelse å gjøre, men det er OVENFOR kjønnsleppene som en riktig bollemus trer fram!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Takker for svar alle sammen!

Har ikke møtt et enda mannfolk som har ment at bollemuser er pene.

Jeg synes at "musa" mi ser litt "horete" ut når den stikker sånn ut. Den matcher ikke personligheten min i det hele tatt.

Og ja, når jeg ligger flatt er det den som ligger høyest. Skulle tatt vinkelsliperen og pussa den ned litt.

Da jeg var i syden fikk jeg stadig komentarer og blikk da noen så meg i bikinien, så det endte opp med at jeg gikk med sarong til slutt.

De er egentlig slitsomt å være uvenn med henne, så jeg håper at det er noe jeg kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg synes at "musa" mi ser litt "horete" ut når den stikker sånn ut. Den matcher ikke personligheten min i det hele tatt.

He He den var ny!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har diskutert dette med min kjære, og i hans miljø er "bollemus" så absolutt en hedersbetegnelse.

Av en eller annen grunn har de gutta der fått det for seg at jenter med litt fasong på musa og gjerne litt stor klitoris, er mye mer "seksuelle", glade i kroppen sin og gode i sengen. Liten mus er visstnok litt aseksuelt...(ikke min idé dette her, jeg bare videreformidler :lol: ).

Alle de "frigide" damene disse gutta har vært sammen med har hatt liten mus og liten klitoris (i følge dem selv, jeg gir ikke mye for slike generaliseringer :roll: ).

Så jeg tror ikke du skal synes at dette er noe negativt. Synes du en stor penis ser fælt ut da?

Sikker på at de som kikket på deg i syden ikke så fordi du var flott da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Jeg har bollemus, og kjæresten min elsker den!

Han sier at "alle elsker jo bollemus! Det er jo herlig!"

Han forklarer det med at det er stusslig med sånn "vanlig", rett ned, der bekkenbeinet stikker ut, på samme måte som det er stusslig å ha sex med sånne avmagrede, anorexia-typer. Og at hoved-attraksjonen er at om man har bollemus, har man ofte store kjønnslepper, og det er visst så deilig, da.

Men jeg skjønner skepsisen din ved å gå i badedrakt og sånn. På den annen side, det finnes de -iallefall bikini-underdeler- som er litt mer diskrete. Det synes heller ikke så godt hvis man legger på seg litt.. :lol:

Men på den annen side, hvem vil vel det. Ikke bry deg om fettsuging. Du går glipp av så mye! Alle jeg har møtt (Guttekompiser, da..) har sagt at bollemus er supersexy! :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bollemus eller ikke bollemus... stor mus, liten mus, stor p*kk, liten p*kk.... hvorfor ikke bare akseptere at det er slik man er? Jeg ville aldri hatt noen kniver i nærheten av mine helligste uansett... tenk om noe går galt....? masse nervetråder som ikke skal kuttes slike steder... masse annet som heller ikke skal kuttes... ooouuuch....

Nei, det finnes ingen som kan si at slik skal det perfekte menneske se ut. Det som ser flott ut for meg, behøver ikke se flott ut for naboen. Kos deg med den du er!

Jeg har til gode å se et kvinnekjønn jeg ikke har blitt tent av.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Kom til å tenke på et kjent sitat: Min Kone hun forstår meg ikke.

Men i dette tilfelle: Min mus den forstår meg ikke. :)

Beklager at det kan virke som om jeg latterligjør problemet,men det er ikke min intensjon.

" Bollemus" eller Bolemus?

Det som kalles Bollemus. Er sexy, opphissende og fasinerende.

At den byr seg mere fram en du kanskje skulle ønske er selvsagt ikke noe festlig for deg. Men å Fettsuge i det området er ikke noe jeg ville vurdert.

Vennene dine kjenner vel din personlighet. Og du tilbringer nok mindre tid i bikini blandt fremmede mennesker, en du gjør i "vanlige" klær. Så de som du møter vil nok ikke legge merke til hvilken mus du har, før de eventuelt skulle havne i nakenhet sammen med deg. Og da tror jeg nok at minst 7 av 10 gutter/menn vil finne din type mus, Både estetisk vakker og opphissende.

MvH Spying

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...