Gå til innhold

Hvor legge neste års sommer ferie?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen anbefalinger om gode reisemål.

Må være litt barnevenlig....litt liv uttenfor hotellområdet-men ikke party plass.

Trives veldig godt i Hellas.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første stedet som slår meg i forbindelse med de krav/ønsker du har, er Platanias på Kreta. Der vil du trives!

Skrevet

Vi har allerede forhåndsbestilt neste sommerferie, og da skal vi 3 uker til Tyrkia, skal til Side og bo på pegasos world.

Gleder oss masse!!!

Vi har vært på platanias, Kreta og, kjempefint der og, skal tilbake dit engang og.

Vi har vært fornøyd på alle familiereisene våres, vi drar på typisk barnevennlige hoteller, så vi har alltid fått fin ferie i de forskjellige landene.

Skrevet
Vi har allerede forhåndsbestilt neste sommerferie, og da skal vi 3 uker til Tyrkia

Å herregud, sier jeg...snakk om elendig valg av ferieland...

Skrevet

Det som er et elendig valg for noen, kan være et godt valg for andre.. ;)

Skrevet

Vi var der i sommer og trivdes vanvittig godt. Det er oss. Og har vært der før det og.

Alle har forskjellig smak. Takk og pris for det.

Skrevet
Vi var der i sommer og trivdes vanvittig godt. Det er oss. Og har vært der før det og.

Alle har forskjellig smak. Takk og pris for det.

Jeg skjønner ikke hvorfor du lager en ny tråd om å få tips om reisemål når dere allerede har bestilt ferie???? :forvirret: Nå skjønner jeg hvorfor du var så lite opptatt av å få ta til deg andres råd og tips om reisemål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...