Gå til innhold

Fortsatt rolig i klubben?


Flugelhorn

Anbefalte innlegg

Nermer oss september med stormskritt, men fortsatt er det ikke kommet en fødestim..... Må jo snart begynne å skje noe nå!

Jeg er hvertfall helt klar :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ja, det burde jo skje snart for deg :klem:

Er selv klar, men ikke helt på samme måte ;) Nå er det to uker igjen for min del, men tar gjerne i mot på flekken.

Stimen kommer nok, håper ikke det blir en sånn "overtidsklubb" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jad et var det da, vi er jo ikke så mange så det blir vel heller spredd utover tenker jeg! Men nå er det vel på tide at du popper snart Flugelhorn, en måned med åpning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt klar for fødsel jeg!!

Men tror ikke gullet er det, han gadd plutselig ikke å være festa lenger :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Här hoppas jag verkligen att det dröjer några veckor till - jag räknar väl med att bli bland de sista ut. Terminen min är inte förän 26 oktober.

Och jag räknar med att bli både glad, avundsjuk och less på att vänta innan det är min tur... det blev jag sist ;)

Varje gång jag läste om en födsel, särskilt kändisfödslar i tidningarna, tänkte jag: Men det är ju JAG som ska föda! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, imorgen er dagen med runding rundt :)

(og jeg kom ALDRI til å gå til termin, som min jordmor sa :forvirret: )

Hadde kraftige rier i hele natt, trodde jeg skulle bli gal :ler: Så nå forstår jeg hvorfor folk kaller det vondt ;) Men de dabbet av i 7 tiden, så nå går jeg rundt å håper på at de tar seg opp igjen slik at gutten vår kommer seg ut :)

*krysser fingre og tær*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjelden gjest i klubben jeg... :sjenert:

her er alt rolig, og jeg håper det forholder seg slik noen uker til. tror jeg da.. bekkenet krangler litt innimellom, så jeg kan vel plutselig bli lei. er 37+2, så jeg har jo relativt lenge igjen til termin..

sender masse fødestøv og klemmer til de som er klare :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med noen kraftige kynnere nå, har gjort det siden 18.30..

Men tviler på at det kommer til å ta seg opp noe særlig :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Jeg er 38uker i dag og i natt fikk slimproppen her, men det betyr jo ikke at noe skjer!

Hvordan merket du det?

Var på besøk hos min mormor i dag, og hun mente hun såg en forandring i ansiktet og øynene mine, og mente at det var stor sjans for at det starter i natt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på besøk hos min mormor i dag, og hun mente hun såg en forandring i ansiktet og øynene mine, og mente at det var stor sjans for at det starter i natt... ;)

Oh, blir spennende å se om hun har rett da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har det med å treffe på slike ting, har alltid rett med tanke på kjønn og antall barn...

Min mor sier den 6., så de to er jo ganske så enige :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har store planar om å ha Småtten buande i magen i nesten to månader til, men det nærmar seg termin for kvar dag. Den O' Store Dagen min er 27. oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...