Gå til innhold

Hva er problemet med gjestene?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det var teit sagt av deg. Kan ikke du bare stikke fra forumet?

Ok, jeg mener ikke det da, men du skjønner sikkert tegninga. Det er ikke akkurat noe som bidrar til en debatt. Er man uenig kan man si det på en skikkelig måte. ;)

Helt enig, men det går begge veier.

For enkelte er gjester fritt vilt, og vi skal tåle å få slengt alt etter oss, selv om vi ikke har skadet en sjel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En grunn til at mange faste brukere velger å ikke registerer seg er vel at som registert blir alle innleggene dine lett tilgjengelig samlet på en plass (profilen din). Hvis noen vil vite mye om deg kan de lett lese gjennom alle innlegga dine, og finne ut ganske mye. Hvis man da vil være så anonym som mulig er det tryggest å være gjest. Jeg forstår det jo at folk vil være forsiktige med å utgi seg selv på et åpent forum; Norge er jo ikke så stort.

I tråden det er linket til over blir jo de fleste gjesteinnlegga ganske fremprovosert da. Hadde TS og de andre brukerene ignorert de usakelige kommentarene fra begynnelsen av hadde det jo ikke vært et problem..

Og dessuten, husk at det finnes både veldig irriterende registrerte brukere og veldig kloke gjester også..

:klappe::klappe::klappe:

Er selv ofte her inne som gjest, da spesielt dersom det er litt sensitive ting det sankkes om, fordi jeg ikke vil bli gjenkjent av andre.

Skrevet
Helt enig, men det går begge veier.

For enkelte er gjester fritt vilt, og vi skal tåle å få slengt alt etter oss, selv om vi ikke har skadet en sjel.

Det er sant at det går begge veier ja. Derfor er det mange av oss som etterlyser en litt hardere moderering av folk som ikke kan oppføre seg. 99% av folka her inne er hyggelige, oppegående mennesker. Det er synd at noen få skal få ødelegge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...