Sukkersøta Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Er så sinnsykt redd for edderkopper :bor i kjellerleilighet så da kan en ikke forvente noe annet enn at det er en del av de her. Men er flink til å sjekke hver dag og støvsuge, ¨så har ikke opplevd såå mange. Men de jeg "møter på" er store altså... Så en i går....drittstor.Vet ikke om den kom inn i støvsugeren eller om den datt bak kjøleskapet. Alle tips mottas med GLEDE. villig til å gjøre ganske mye for å unngå disse jævlene
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Tjaa... det finnes jo edderkopper som spesialiserer seg på å spise andre edderkopper... kunne jo skaffet en sånn en, så hadde du bare hatt en svær en, istedet for mange små Hvis ikke så vet ikke jeg. Lykke til =)
Gjest Søt Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 (endret) Haha.. syns denne var litt morsom:) http://srm.net/edderkopp/edderkopp.shtml Men en venninne av meg, hadde en "boks"hun puttet i stikkontakten, som lagde en lyd som bare de ekle dyra hører, og de skal visst holde seg unna.. Ellers er dem jo redde for vibrering, så du kan jo feste nok vibratorer i vinduskarmer og dørkarmer Endret 30. august 2006 av Søt
Jens Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=219376&hl=
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 For meg er det bare en ting som nytter, det er å hyle på mannen min . Om han ikke er hjemme må jeg være i et annet rom. Hvis det ikke er mulig, må jeg fram med langkosten og etter mye vræl og hopping får jeg drept vederstyggeligheten. Da har jeg adrenalin helt opp i hårrøttene! Så, hvis du ikke har en samboer må du skaffe deg en, eller så må du ha langkosten klar! Du skal få en støtteklem av meg; :hår: :hår: :hår: :hår: :hår: :hår:
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 du kan ta kontakt med et skadedyr firma. De sprayer leiligheten med skikkelig heavy gift og da dør dem! Jeg gjorde det der jeg bodde før! Det funka!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå