Knøttet Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Jeg merket en kul på størrelse med en ert, eller kanskje halvparten så stor som en ert, igår. Den er på innsiden av låret mitt, og gjør vondt når jeg klemmer på den eller er borti den. Er det vanlig å få kuler her? Hva kan det være? Noen måte jeg selv kan finne ut om det er en fettkul eller noe skummelt på? Skal til lege om to uker, skal ta det opp med henne da. Hvis den fjernes av legen, hvordan gjøres det?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Siden den gjør vondt er det kanskje mest sannsynlig at det er en betent hårsekk e.l. Er ganske sikker på at det ikke er noe farlig, men bra at du skal ta det opp med legen. Tror ikke man kan si noe sikkert bare ved å kjenne, men om den er "løs" og rund er den sannsynligvis helt ufarlig.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Hvis det er i lysken kan det være en hoven lymfeknute. Det hadde jeg. Men ta det uansett opp med legen din, slike ting skal en sjekke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå