Ginen Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Jeg er blitt så forkjøla!!! Det renner i øynene, i nesa, det surkler i halsen og jeg føler meg tett i hele hodet. Det svir når jeg svelger, og det gjør vondt bare noen er borti meg. Ikke at det er noe stort problem da, sambo holder seg langt borte selv om jeg prøver å snufse diskret og smile med et slørete, rødaktig blikk... Hva hjelper mot denne galskapen?
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Uff... det er vel ikke så mye som hjelper, annet enn en kanskje?
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Føler med deg, har det akkurat på samme måte
Ginen Skrevet 29. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2006 Tusen takk, trengte den klemmen! Gir en tilbake jeg også - til alle dere som tørker snørr og tårer og forsøker å finne en god stilling der en ikke får kvelningsfornemmelser. Man blir jo dønn tett om natta må vite! *snliknkshh* (det var da forsøk på snufselyd. )
vixen Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Blir bedre etter noen dager, er vel ikke så mye man får gjort annet enn å vente...
Gjest Norwegian Blue Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Det må være noe som går. Jeg har også vært tett, snørrete og ekkel en stund, men nå har det "heldigvis" sklidd over i en trivelig UVI istedet Så nå flyr jeg på do hele tiden, og har en konstant fornemmelse av å være sulten, mett og tissetrengt på en gang. Og kjenner altfor godt til kvelningsfornemmelse om natta. Spesielt når kjæresten insisterer på å holde rundt deg, for å så sovne og etterhvert komplettere kvelningsfornemmelsen totalt, så jeg må hikste fram "vedden, slipp, jed fål itte pussde!" før jeg nyser slim over hele ham. Sukk.
Gjest bente85 Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Det som også er viktig, er å få slappet av, og sove mye. Masse c-vitaminer kan også hjelpe. Føler jeg selv da.
lillesky Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Trøst det med at det går over av seg selv. Er du like heldig som meg, så varer forkjølelsen like lenge som min gjorde: under 1 dogn!
Gjest Søt Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Jeg er blitt så forkjøla!!! Det renner i øynene, i nesa, det surkler i halsen og jeg føler meg tett i hele hodet. Det svir når jeg svelger, og det gjør vondt bare noen er borti meg. Ikke at det er noe stort problem da, sambo holder seg langt borte selv om jeg prøver å snufse diskret og smile med et slørete, rødaktig blikk... Hva hjelper mot denne galskapen? ← melk med honning og pepper, hvitløk (for å løse opp i nesa) hakk det i småbiter, og putt det i et filter (kaffe) og oppi nesa HONNING HONNING!
Ginen Skrevet 31. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 31. august 2006 (endret) Tusen takk for omtanke og vennlige råd! Heldigvis har galskapen roet seg, bortsett fra at snørra er bytta ut med hodepine. Men det er liksom ikke så tydelig, slik at det kan jeg overleve. Men kjører på med honning jeg. Har helt glemt det kjerringrådet! Har dessuten fremdeles et halvfullt spann med honning å bruke, for de som mot all formodning husker mine iherdige forsøk på å mekke Jamie Oliver banan- og honningrundstykker (les: tråd om mislykkete bakeprosjekt). Kanskje jeg skulle prøve det? Klarer forresten ikke la være å se for meg det sambo hadde møtt i døra dersom jeg hadde forsøkt hvitløk, pepper og honning most sammen i en salig gugge i et kaffefilter trødd opp i nesa... Singelforumet neste? (Syns jeg var hysterisk morsom nå.... ) Endret 31. august 2006 av Ginen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå