Gå til innhold

hva er frokost i dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Cambridge shake :sjenert: Hvor blir det av matlysten?

Endret av ~Mrs.Valentine~
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fruktsalat med eple, banan, appelsin, kiwi, hasselnøtter og vaniljeyogurt. Stor kopp te.

Skrevet
To skiver grovbrød med hvitløkspostei + paprika og røkt skinke. Et glass melk.

Hva er hvitløkspostei? :sjenert:

Skrevet

To grove skiver med soft mini og banan. 1 glass skummet melk.

Skrevet
Hva er hvitløkspostei?  :sjenert:

Det er postei med mye hvitløk i. Denne er dansk, og veldig god, med Gilde har en ovnsbakt postei med hvitløk og soltørkede tomater som også er god.

Skrevet
Fruktsalat med eple, banan, appelsin, kiwi, hasselnøtter og vaniljeyogurt. Stor kopp te.

:ler::sjenert:

Skrevet

Har akkurat vært ute å kjøpt en nystekt baguette. Holder på å koke egg og skal lage eggesalat til å ha på baguetten.

Skrevet

Solsikkebrød med majones, gulost og purre + hjemmemekka bringebær/blåbær/wishper of summer smoothie :sikle:

Skrevet

Skummet melk og havregryn, vann og kosttilskudd.

Skrevet

Grovbrød med gulost og (masse) rød paprika. Et glass appelsinjuice og en kopp te.

Skrevet

To skiver surdeigsbrød med snøfrisk og soltørkede tomater og melk :sikle:

Skrevet

Brødskiver med majones, gulost og purre (den grønne delen) + ferskpresset appelsinjuice

Skrevet

Scones med eggeskiver og cottage cheese med hakket mandler og kanel. Te og biola. Kosttilskudd.

Skrevet

Brødskiver med grønn oliventapanade, avocado, paprika og salt&pepper + ferskpresset appelsinjuice :sikle:

Skrevet

Jeg ventet lenge med å spise frokost i dag, så jeg var skikkelig sulten. Derfor ble det to varme rundstykker og ulikt pålegg på hver halvdel: en med røkt jarlsberg-ost, en med ribberull, en med dansk gräddost og en med eggesalat. To glass melk til.

Skrevet

Havregryn, skummet melk.

Når jeg kom på jobb hadde jeg frokost2 som var banan, is te light og kaffe.

Gjest _Leela_
Skrevet

Tre havreknekkebrød, en 110g boks makrell i tomat og 4 glass med skummet melk (ja, jeg er halvt kalv...) :ler:

Skrevet

To skiver brød med jorbær/markjordbærsyltetøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...