Gå til innhold

www.libresse.no

Mrs. K

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra at libresse.no har tatt til seg kritikken de fikk for nesten 4 (fire) år siden  :)

Jepp, og det tok sin tid. For lang tid spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bente85

Det var jo dumt det at det måtte da 4 år før det ble endringer på nettstedet.

Men synes det er flott at det er blitt satt i gang tiltak.

Det er supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
Gjest AnonymBruker

Det har nok blitt litt bedre, men det ser ut som det er et samlested for folk med diverse problemer og slik har det vært i flere år. Vet egentlig ikke hvor sunt det egentlig er for barn å henge der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er selv medlem der, og ville ALDRI latt mindre barn være på forumet. Gjenomsnittsalderen er 18, og nye medlemmer blir ikke godt motatt. Er det en yngre som spør om noe, uten å nevne alderen, blir det slengt dritt, hakket på osv osv. Det har vært rolig nå i det siste, men det er spesiellt en bruker som blir hengt ut i tide og utide. De sletter jo diskusjoner som tar på vei, men de rekker fort å bli 150svar med drittsnakk og uthenging av andre brukere.

Hold barn under 15 år UNNA libresse.no!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok blitt litt bedre, men det ser ut som det er et samlested for folk med diverse problemer og slik har det vært i flere år. Vet egentlig ikke hvor sunt det egentlig er for barn å henge der.

er selv medlem der, og ville ALDRI latt mindre barn være på forumet. Gjenomsnittsalderen er 18, og nye medlemmer blir ikke godt motatt. Er det en yngre som spør om noe, uten å nevne alderen, blir det slengt dritt, hakket på osv osv. Det har vært rolig nå i det siste, men det er spesiellt en bruker som blir hengt ut i tide og utide. De sletter jo diskusjoner som tar på vei, men de rekker fort å bli 150svar med drittsnakk og uthenging av andre brukere.

Hold barn under 15 år UNNA libresse.no!!!

Dere vet at dette var en eldgammel tråd?

Har selv vært medlem på det forumet, men er ei stund siden jeg har vært der inne. Ble medlem når jeg var rundt 10-11 år gammel og takket være den siden har jeg lært ganske mye, faktisk, og jeg er glad for at jeg har hatt den muligheten til å lære så mye som jeg har lært gjennom den siden. Men allikevel vil jeg si at det er en del tull på den siden. Det er liksom de som har vært medlem ei stund som regjerer, de har på en måte dannet en gruppe (mange har møtt hverandre i virkeligheten), så nye medlemmer faller ut og blir litt mobbet. Det er dessuten personer som er mange år eldre enn 18-20 år, noe jeg synes er merkelig. Det er en voksen mann der inne, greit, han er ikke slem der inne, men hva gjør han der i utgangspunktet? Voksen mann på noe og 30 år på et jenteforum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Det er en voksen mann der inne, greit, han er ikke slem der inne, men hva gjør han der i utgangspunktet? Voksen mann på noe og 30 år på et jenteforum...

What? En 30 år gammel mann på et jenteforum for fjortiser? :sjokkert:

Hadde aldri latt min datter være der. Heldigvis er hun bare 3, så slipper å bekymre meg for det de første årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asdasd

Dere vet at dette var en eldgammel tråd?

Har selv vært medlem på det forumet, men er ei stund siden jeg har vært der inne. Ble medlem når jeg var rundt 10-11 år gammel og takket være den siden har jeg lært ganske mye, faktisk, og jeg er glad for at jeg har hatt den muligheten til å lære så mye som jeg har lært gjennom den siden. Men allikevel vil jeg si at det er en del tull på den siden. Det er liksom de som har vært medlem ei stund som regjerer, de har på en måte dannet en gruppe (mange har møtt hverandre i virkeligheten), så nye medlemmer faller ut og blir litt mobbet. Det er dessuten personer som er mange år eldre enn 18-20 år, noe jeg synes er merkelig. Det er en voksen mann der inne, greit, han er ikke slem der inne, men hva gjør han der i utgangspunktet? Voksen mann på noe og 30 år på et jenteforum...

Joda, men du stakk fordi ble mobbet gjorde du ikke?

Og ja, at Bum er der ( som forøvrig er 36) kan være ganske ekkelt selv om han aldri har gjort noe. Har lært mye jeg også, men det går ikke opp i hvordan nye blir behandlet.

Og selv om det er en elgammel tråd burde jeg advare folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? En 30 år gammel mann på et jenteforum for fjortiser? :sjokkert:

Hadde aldri latt min datter være der. Heldigvis er hun bare 3, så slipper å bekymre meg for det de første årene.

Joda, men du stakk fordi ble mobbet gjorde du ikke?

Og ja, at Bum er der ( som forøvrig er 36) kan være ganske ekkelt selv om han aldri har gjort noe. Har lært mye jeg også, men det går ikke opp i hvordan nye blir behandlet.

Og selv om det er en elgammel tråd burde jeg advare folk!

36 er ikke bedre enn det jeg skrev though.

Men nei, jeg orket ikke mer av måten folk skrev til hverandre:) Det var så slemt rett og slett. Greit det er på nett, men man kan faktisk være hyggelig når man svarer hverandre. Også skriftlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, det var jo et veldig seriøst forum. Holder meg til kg, jeg. Men nå er jo jeg 27 så tror ikke det forumet er noe for meg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
AnonymBruker

Hvordan er det forumet nå da? Synes det ser ut som litt annet oppsett en det var i 2006 da jeg måtte krangle med datteren min som ville være der. Det fik hun ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 år senere...

Åhh, noen som husker dette forumet? Var Bum virkelig en mann i 30-årene? 😵😨

Lurer på hvordan det gikk med Turarah og hun som utga seg for å være en annen person med 2 eller 3 barn 😂 Utrolig at jeg husker dette. 

Anonymkode: 30676...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åhh, noen som husker dette forumet? Var Bum virkelig en mann i 30-årene? 😵😨

Lurer på hvordan det gikk med Turarah og hun som utga seg for å være en annen person med 2 eller 3 barn 😂 Utrolig at jeg husker dette. 

Anonymkode: 30676...0a7

Omggg jeg var der. Husker både Bul og Turarah (🙄🙄 herregud hun sutret) og Lexick eller noe sånt.

Anonymkode: c7b45...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...