Gå til innhold

Ville du ha ligget med han?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke for en million

Jeg tror kanskje jeg hadde gjort det for en million da. Men ville nok foretrukket med kondom :)

Helt ærlig altså. Det tror jeg jammen jeg hadde gjort. Skulle nesten ligget med hvem som helst for en million jeg. Kanskje jeg er litt ludder tross alt.

Skrevet
Tøys og tull.

Greit at du ikke hadde tatt en runde med han i halmen sånn uten videre, men hvis han la opp en million, så blir det nok litt på han...

Selvfølgelig er det enkelt å svare som deg, så lenge millionen er hypotetisk, men stilt overfor valget reelt, så ville du takket ja.

he-he for 3 millioner ville til og med mannen min sagt; Go baby :ler:

Skrevet
Eh... det er noen tusen som står før ham på lista, gitt...

Du sa det, Bjørnsdatter!

Nei, fysj. Kokainballa var faktisk et dekkende begrep på han. Hadde kanskje vurdert det for en million, men da helst i tilnærmet lik bevisstløs tilstand (eller eventuelt drita, slik at jeg ikke husker noe) - og da skulle jeg hatt cash. (er jeg ludder nå jeg også eller?) ;)

Eller kanskje ikke.

Skrevet

Ville iallfall ikke gjort det for penger. Ligge med den lasaronen der og bli offisiell hore på papiret? :hår:

Skrevet

ALDRI! Ikke for NOE! Hvorfor i all verden skulle man gjort det? Herregud, man har da ti fingre man kan bruke, SÅ nøden blir man vel aldri....

Gjest Sumatra
Skrevet
Helt ærlig altså. Det tror jeg jammen jeg hadde gjort.  Skulle nesten ligget med hvem som helst for en million jeg.  Kanskje jeg er litt ludder tross alt.

Det hadde nok jeg også gjort tror jeg....... en million er mye penger så det er nok ikke så mange her i verden jeg hadde sagt nei til for et raskt nummer.

Maradonna tiltalter meg overhode ikke, men kall meg gjerne et ludder for å låne bort fitta mi noen minutter 1 million kroner.

Skrevet

Som singel, og etter en grundig sjekk for å forsikre meg om at han var smittefri og steril (graviditet, HPV, HIV, klamydia osv utsetter jeg meg IKKE for kun for en million) så er det stor sjanse for at jeg hadde sagt ja. Såpass mye penger kunne ha sikret meg for resten av livet om jeg hadde brukt de smart, og å takke nei kun pga stolthet blir feil med tanke på hva jeg gjør for penger i dag...

Skrevet

Jenter som hevder de ikke ville hatt sex om de ble tilbudt en million kroner for et samleie har jeg ikke mye respekt for. Salg av kvinnekroppen er verdens eldste yrke, og en hver jente vet innerst inne at om hun ble tilbudt en slik pengesum og ingen andre enn hun og den som ville kjøpe sex fikk vite om dette, ja så hadde hun spredd bena. Skjønner ikke hvorfor det skal være så farlig å innrømme det.

Gjest splæsj
Skrevet

For en million er jeg usikker på hva jeg hadde svart. Det kunne gått begge veier, men jeg hadde i alle fall tatt det opp til vurdering.

Skrevet
Zidane derimot  :wow:

Pffft, tenk når han skulle gi deg en lickjob, da! *skall* *skall* *skall* aua!

Skrevet

Nei, men Aylar gjør det sikkert for da har hun noe å "skryte" av.. :ler:

Gjest LilSweetie
Skrevet
Pffft, tenk når han skulle gi deg en lickjob, da! *skall* *skall* *skall* aua!

:ler:

Det er nok den primitive siden av meg som snakker når jeg synes han er ubeskrivelig sexy :ler:

Skrevet

Måtte bare svare på denne, NEI.

Hadde derimot Madonna kommet, da ville jeg nok også sagt nei da jeg er i forhold sammen med drømmedama.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...