Gå til innhold

Private legesenter/sykehus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor mye man må betale for konsultasjon hos allmennleger på private medisinske sentre slik som f.eks Volvat? Hva hvis man trenger flere undersøkelser, som f.eks utredning for hjertesykdommer hos indremedisiner?

Videoannonse
Annonse
Gjest En annen gjest
Skrevet

Jeg tror vi betalte ca 1800 for EKG hos hjertespesialist på Volvat da sønnen vår trengte det. Alternativet var å vente i flere mnd på sykehusspesialist.

Skrevet

Jeg betalte 2500,- som "hovedgebyr" + 800,- pr enkelttime for en utredning jeg gjorde privat. Da var alle timene hos spesialist. Den tok ca 10 mnd., og besto av en første konsultasjon (innbakt i de 2500,-), fire enkelttimer underveis, mye blodprøver og diverse henvisninger rund om til undersøkelser. Dette var ikke hjerteutredning, men det kan vel kanskje gi en pekepinn likevel. Ikke var det Volvat heller, men en annen privatdrevet medisinsk klinikk.

Skrevet
Jeg tror vi betalte ca 1800 for EKG hos hjertespesialist på Volvat da sønnen vår trengte det. Alternativet var å vente i flere mnd på sykehusspesialist.

Jøss. Jeg har alltid kommet "rett inn" på offentlige sykehus jeg, dersom det haster.

Til TS: Jeg har betalt mellom 500 og 1000 tror jeg (for legevaktbesøk med noe attåt), og moren min har ært hos div. folk på Volvat og betalt noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...