Gå til innhold

fått mage i uke 7!


Vedvik86

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 7 og har litt problemer med å få på meg buksene.. Har alltid hatt LITT mage, men ikke noe å snakke om.. Nå har den blitt haid og mye rundere (før var den liksom litt overalt... Men herregud.. jeg er jo bare i 7. uke, så kan det virkelig være gravide-magen min som kommer til syne?? :overrasket: eller har jeg bare vært for slakk med treninga i ferien??

uff.. jeg er jo fulltidsstudent og skal ut i 20 ukers praksis og hadde syntes det ar greit om magen kunne la vente litt på seg..

Ikke missforstå altså.. jeg er overlykkelig over å være gravid og vil være stolt av magen hvert eneste sekund... men vil såååå gjerne fullføre dette året....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du kan skylde på graviditeten i uke 7, nei........ Det er nok en flott sommer med lite aktivitet som har skylda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe på det... har begynnt å trene for fullt igjen nå.. så får håpe det gjør susen.. men syntes det er så rart at magen er så Hard!!! aldri vært sånn før... kan jeg være oppblåst pga graviditeten a?? kan ikke skjønne at jeg pluttselig skulle legge på meg nå... aldri gjort det før og heller aldri vært noe spesiellt påpasselig... hmmmm :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du spør på apoteket får du effektiv hjelp mot oppblåst mage. Husker ikke navnet nå. Det tar ennå tid før babymagen kommer over skambeinet (ååh som jeg misliker det ordet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du spør på apoteket får du effektiv hjelp mot oppblåst mage. Husker ikke navnet nå.  Det tar ennå tid før babymagen kommer over skambeinet (ååh som jeg misliker det ordet...)

Symfysen heter det......

Og på apoteket kan du kjøpe minifom hvis du er plaget med mye luft i magen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse