Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er nettopp ferdig utdannet førskolelærer og holder på å søke jobber. I mitt område er det få/ingen stillinger som er ledig. Jeg vurderer og sende en mail til samtlige skoler i nærheten og tilby meg å være vikar ved behov. Er dette en god ide? Hvordan skal man utrykke seg i en søknad på en stilling som ikke er utlyst?

Har også hørt at man skal være personlig i alle søknader det er jo ikke så enkelt heller...

Alle gode råd om mine spørsmål og andre søketips blir hjertlig tatt i mot :ironi:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en bra plan, men jeg ville nok i tillegg ha tatt en telefon til rette vedkommede på den potensielle arbeidsplassen. Alltid mye lettere å få et intrykk av noen om man har snakket sammen. Hvis ikke er det nok lett at mailen bare blir borte blant alle andre mail som kommer om ikke mottaker har noe fobindelse med deg på forhånd.

Lykke til! :)

Skrevet

ja nå har jeg sendt ut mange, jobbet med det utover kvelden i går. Håper de ikke reagerer på at mailen er sendt sent på kvelden!

Tenkte jeg kunne la det gå en liten uke også ringe de opp og høre om de har motatt søknaden min. Uff gruer meg til den oppgaven :tristbla:

Skrevet

Hei dette funket kjempebra! Har allerede blitt kontaktet av fire skoler. Intervju i morgen på den ene skolen, de tre andre er jeg allerede blitt registrert som ringevikar hos. Det er bedre enn ingenting!!

:klappe::klappe::klappe: HURRA HURRA :klappe::klappe::klappe:

Gjest lilletroll
Skrevet

Gratulerer, så kjempebra!!! Det beviser at det lønner seg veldig å gjøre en egeninnsats!!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...