Gjest Gjest_annemsk_* Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Hei alle. Bare lurer på om noen av dere bruker ladycomp, babycomp eller pearly som prevansjonsmiddel. Jeg er dritt lei av all prevansjon med hormoner (på en gang), og føler at ladycomp er eneste alternativ for meg. Har alle god erfaring med dette produktet? Er spesielt interessert i å høre fra de som har både lange og uregelmessige sykluser. I den situasjonen jeg er i nå så vil det ikke være krise om jeg blir gravid, men jeg ønsker å vente litt og i tillegg ha litt kontroll over syklusen og eggløsning og sånn. Setter stor pris på alle synspunkter.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Et tips fra min side er å lese gjennom de her trådene: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...666&hl=ladycomp http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...659&hl=ladycomp Spesielt den nederste er informativ ang lange sykluser.
Ginen Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Jeg bruker Pearly. Er en helt ny verden for min del i hvert fall. Slippe det hormonslitet hele tiden. Det koster så klart en del penger, men i mitt tilfelle spleisa sambo med meg slik at det ikke ble så dyrt. Skulle bare mangle egentlig at ikke han også deltok Det tok et par mnd før den stabiliserte seg etter min syklus, men nå er det helt topp! Kan jo ha sex hele tiden, den "røde" perioden er egentlig ganske kort, og da er det bare til å enten bruk kondom, eller gjøre andre ting. Nå skal det sies at jeg er av de heldige som har relativt stabile sykluser også da. Bare spør mer hvis du lurer!
Gjest kokk Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 En venninne av meg bruker Pearly....hun skal føde nå i disse dager....
Trampe Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 En venninne av meg bruker Pearly....hun skal føde nå i disse dager.... ← ...og ei venninne av meg bruker P-piller. Hun fikk barn forrige torsdag. Ingen typer prevensjon er 100% sikker. Jeg vurderer også å begynne på ladycomp. Hadde en tråd om det for ei stund siden, kanskje det er en av de linkene som var over her, men jeg har ennå noen måneder igjen på pillen.
Gjest Gjest_annemsk_* Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Tusen takk for alle svar! Virker som om det er like sikkert mot graviditet som p-piller eller kondomer. Men man slipper i hvertfall hormonene og det er det som er det viktigste for meg. Så jeg tror jeg kommer til å prøve det, men sammen med FF eller liknende. Så får vi se hvordan det går, vi kommer sikkert til å begynne som prøvere senest i løpet av neste år uansett...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå