Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg tenker på å ta med oss alle tre ungene og reise i 3 måneder i Australia og sydhavet om 2 år. Ungene vil da være mellom 6 og 16 år. Har mange spørsmål om hvordan vi skal få det til :ler: men det blir spennede å se hvordan det blir til slutt. Er det noen som har gjort noen erfaringer på slike reiser? Hvor kan man få leid rimelig husvære f.eks?? Hvor er de billigste flybillettene?? Hvor mye bør man regne med å bruke pr dag i penger?? Er det mulig å få leid ut egen bolig for så kort periode?? Lønner det seg å heller reise 6 mnd ift utleie av eget hus......er det da mulig å jobbe underveis??

Som dere skjønner har jeg massevis av spørsmål :ler: og det dukker sikkert også opp fler når vi kommer lenger i planleggingen.Hadde vært kjempetakknemlig for råd og vink :) Ha en fin dag, alle sammen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre ingen gode råd å komme med, jeg har aldri gjort noe sånt. Men jeg var et år i australia som utvekslingselev, og jeg hadde et utrolig år der borte. Absolutt et minne for livet!! Hvis dere har muligheten til å dra, så dra! Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...