Gå til innhold

Når sender man ut takkekort?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Silly_*
Skrevet

Når er det vanlig å sende ut takkekort?

Vi giftet oss 29 juli og har ikke begynt engang. Har masse fine bilder fra fotogtafen, så er så vanskelig å velge i tillegg.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer veldig. Vi har ikke fått takkekort fra et bryllup i begynnelsen av juni enda. Fikk i sommerferien takkekort fra bryllup i april. Mens et vi var i mai fikk vi først... Tar gjerne litt tid, men som gjest synes jeg jo det er moro å få det ganske fort...

Hvis du har problemer kan du jo velge flere bilder. Det ene paret vi fikk takkekort av hadde valgt flere forskjellige bilder. De hadde også en liten personlig hilsen i tillegg til det vanlige "takk for gaven". Det satte jeg veldig pris på. :)

Skrevet

Innen 2 mnd har jeg hørt.

Giftet meg samme dato som deg, og får ikke takkekortene fra fotografen før om ca 2 uker, og da valgte vi bilde mens vi var der og valgte ut hvilke vi skulle ha.

Alikevel ble det jo nesten 6 uker mellom bryllupet og når takkekortene er klare.

(Men da regner jeg med å få dem ut ganske raskt!)

Skrevet

Vi giftet oss 21.juli, og takkekortene ble sendt ut ca. 20.august, så for oss tok det en måneds tid etter bryllupet til folk fikk takkekort.

Skrevet

"Så snart som mulig" i alle fall.

Tar jo gjerne litt tid å få bildene etter at man har valgt dem, så det er greit å velge så fort som mulig. Og ja, du kan jo fint bruke flere ulike, om det er flere du liker :) Ikke alle trenger få det samme. Kan være kjekt det også.

Skrevet

Da vi giftet oss var takkekortene ute ca 1 mnd etter.

Men vi var i bryllup i 2005 som vi ikke har fått takkekort fra, så derfra tviler jeg på at det kommer noen :sjenert:

Skrevet

så snart som mulig.

innen to mnd er absolutt en fordel, har dere bildene så er det bare å sette igang, bare tull å drøye det, for takkekort er tross alt TAKKE kort, hyggelig å få mens en har bryllupsfeiringen i minne, og før en begynner å lure på hvor det blir av.

PS: ikke send de ut litt pø om pø, blir feil om en venninde får det tre uker før en annen (*får ikke vi takkekort/har hun glemt oss/satt hun ikke pris på oss*), (med mindre dere deler de ut personlig, da er det ok at de kommer til ulik tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...