Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg synes trening er kjempegøy, og nå har jeg (nesten) bestemt meg for å begynne å trene jevnlig i treningsstudio. De har timer i hip hop og aerobics som jeg har lyst til å prøve.

Men... Jeg har aldri prøvd sånt før, og kommer vel sikkert til å gå igjennom den derre veive-vilt-med-armer-og-ben-og-ikke-ane-hva-man-holder-på-med-fasen.

Har kjempelyst til å prøve, så jeg kommer nok til å dra, men jeg gruer meg litt også:rodme:

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Dra! Du kommer sikkert til å føle deg klønete ikke bare første gangen, for det er vanskelig når man ikke er vant til det. Du kommer nok til å oppdage at du ikke er alene om det. Dessuten har folk nok med å følge med selv, så de merker ikke nødvendigvis at du ikke henger helt med. Du kan jo ta en liten prat med instruktøren på forhånd, så han vet at det er nybegynnere i salen.

Skrevet

Jeg får vel teken på det til slutt. Hvor vanskelig kan det være...? :)

Gjest Elfrida
Skrevet

Ikke vanskelig, bare noe å venne seg til.

Skrevet

Så lenge man har det gøy, så :)

Skrevet

Alle har hatt sin første gang på trening, man kommer inn i det etterhvert. :)

Still deg gjerne langt fremme i salen slik at du ser intstruktøren skikkelig.

Lykke til!

Skrevet
Alle har hatt sin første gang på trening, man kommer inn i det etterhvert. :)

Still deg gjerne langt fremme i salen slik at du ser intstruktøren skikkelig.

Lykke til!

Det er omvendt med meg:P Første gangen jeg er med på noe liker jeg å stå litt lengre bak:P

Skrevet

Jeg har vært medlem av sats i en måned, og står fortsatt å veiver og forsøker å unngå å kræsje inn i andre :ler: Prøver å forklare veiledern min der at jeg ikke eier koordinasjon, men han bare ler og maser om at jeg ikke må gi opp.

Men styrketrening er mer greia for meg. Så slipper jeg å skape nestenulykker i salen ;)

Det er bare å hoppe i det! Bokstavelig talt :klem:

Skrevet

I dag fant jeg ut at det ikke går for meg å ta de treningstimene jeg hadde tenkt til å ta allikevel. Rekker ikke å både få en sånn derre billettdings som man må ha og skifte på det kvarteret mellom forelesningen og treningen. Så da må jeg finne noe annet... Skal nok komme på ett eller annet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...