Grace Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Skal bare være i Amsterdam et døgn, men sliter med å finne ok hotell.. Gjerne bille men bra standar ønskes.. Helst ikke for langt unna sentrum og Amsterdam Arena..
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Amsterdam Arena ligger ikke i sentrum, så du får nok ikke begge deler. Men dit ut går det, hvis jeg ikke tar helt feil, metrolinje, så det burde gå bra uansett. Billig er vanskelig i Amsterdam; mye er smådyrt til tross for små rom. Jeg vil anbefale området rundt Rijksmuseum/museumskvartalet, eventuelt Leidseplein.
Grace Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2006 Aha, ok takk. Da skal jeg se rundt der
Susannah Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Hei,maa bare vaere litt ambassadoer for dette hotellet, Hotel de Filosof. http://hotels.amsterdam-bookings.com/hotel...tel-De-Filosoof Haaper linken ikke er for daarlig, men det var den eneste jeg fant paa sparket. Kjempesjarmerende og litt annerledes hotell, og jeg tror du kan faa rom til en billig penge ogsaa. Lykke til!
Gjest m72 Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Jeg skal til Amsterdam onsdag, hotel NH Schiller. Rembrantsplein. Skal du på konsert, Grace?(D skal jeg ) Tar 15 min ca m Metro fra sentrum til Arena..
Grace Skrevet 29. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2006 Jeg skal til Amsterdam onsdag, hotel NH Schiller. Rembrantsplein. Skal du på konsert, Grace?(D skal jeg ) Tar 15 min ca m Metro fra sentrum til Arena.. ← He he, ja det er akkurat det jeg skal... Du og??
Grace Skrevet 29. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2006 He he, ja det er akkurat det jeg skal... Du og?? ← Ser jo nå at du skal du og...
Gjest m72 Skrevet 29. august 2006 #9 Skrevet 29. august 2006 Har du sjekket venere.com? Tror de er ganske ok på pris også. (Madonna, el, forresten?)
Grace Skrevet 29. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 29. august 2006 Har du sjekket venere.com? Tror de er ganske ok på pris også. (Madonna, el, forresten?) ← Jepp. Fikk link dit i dag så jeg regner med at vi booker i kveld... Skal på Madonna ja... Gleder meg masse...
Gjest Very Victoria Skrevet 29. august 2006 #11 Skrevet 29. august 2006 Hotel Eden anbefales på det varmeste.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #12 Skrevet 29. august 2006 Blir nok bra show, ja! Mannen og jeg har seter på felt 119 rad 30 den 3. Kanskje vi sees, he he.. Uansett, ha det gøy!
Grace Skrevet 29. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 29. august 2006 Blir nok bra show, ja! Mannen og jeg har seter på felt 119 rad 30 den 3. Kanskje vi sees, he he.. Uansett, ha det gøy! ← Vi ses nok ikke på konserten for vi har biletter dagen etterpå, men kanskje ellers.. Hvem vet... Kos deg du også..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå