Gå til innhold

37 uker på vei!


Gjest Mireya

Anbefalte innlegg

:hoppe::danse: Fullbåren baby i Mireya-magen i dag!

Nå er det bare 3 uker igjen til UL-terminen min! (2 uker og 3 dager til menstermin)

Dette har gått kjempefort!

Og jeg er så spent på når det setter i gang, hvordan det setter i gang... Fødselen altså.

Har ikke begynt å vente på fødsel enda, selv om jeg er andregangsfødende, og de ofte føder før termin- jeg tar hver dag som den kommer, slapper stort sett av hjemme og pusler med mitt.

Baby kommer når den kommer....

Gruer meg til å føde, men gleder meg veldig til tiden etterpå! :-D

Endret av Mireya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er en deilig følelse å vite at nå er faktisk babyen klar til å møte verden!

Men om jeg er klar til å møte h*n er jeg ikke helt sikker på.....

Har ikke klar sengen til babyen enda....., har ikke pakket sykehusbagen, har ikke vasket og gjort klart alt baby-tøyet.....osv...

Er nok litt for oppsatt på termindatoen, tror jeg, til at jeg begynner å vente babyen enda.

Min førstefødte kom 9 dager over termin, mens nr. 2 kom på termindato. Har derfor en sånn følelse av at denne også vil vente til datoen er der.

Men, for all del.....plutselig er det ting på gang og da vet jeg om ei som blir veldig stresset!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er vi 37 uker på vei! Endelig :) Håper dog ikke det drøyer så alt for lenge til han kommer jeg da. Utålmodig førstegangsfødende med stort barn i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...