Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Jeg merket plutselig her en dag at jeg har flass på venusberget, under kjønnshårene. Det er ganske tykt, nesten som skurv (sånn som kommer på sår etter hvert.) Jeg lurer fryktelig på hva dette kan være? Jeg pirket det av, men det kom tilbake et par dager etterpå.. Håper ikke det er noe farlig???? Håper noen kan hjelpe meg med å finne ut hva det er!
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Litt fjernt i ditt tilfelle kanskje, men når jeg hører "flass i underlivet" tenker jeg størkna utflod..? Det blir ganske flassete når det tørker. Men at det er tykt, som på sår, det høres litt skummelt ut. Er det kanskje bare et tilfelle av tørr hud? Smør i såfall inn med lotion/aloe vera og se om det blir bedre av det.
Gjest gjesta Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Sopp, skorpe etter friksjon , størknet sæd, størknet utflod... Bare noen forslag
Ciara Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Jeg ville gått til lege og sjekket for sikkerhets skyld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå