Gjest Søt Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 (endret) i helgen var jeg og en venninne ute og drakk øl og danset på det lokale utestedet. Der møtte jeg naboen, og vi kom litt i prat. Ikke noe mer enn å hilse. Men så begynte han å bli litt innpåsliten. Og etter nok høflige avvisninger, så fortsatte han å følge etter oss, og snakketil oss. Til slutt sa vi det som det var: "nå har vi bedt deg om å gå vekk flere ganger, så kan du stikke???!!!!!" da begynte han å kalle min venninne hvit hore, og tispe og diverse. Jeg reiste meg opp foran han, og ba han om å dra til helvete. Vi hadde jo prøvd å avvise han høflig.. da tok han flasken opp i trynet mitt og sa at han skulle knuse flaska i kjeften min. En gutt som hadde hørt ig sett dette, kom bort og dra vekk idioten! Ringte kjæresten og når han kom å møtte meg. Skjedde en episode til litt senere, a han oppførte seg truende igjen. Nå har jeg fått nok.. Har aldri hatt problemer med utlendinger. De er jo som oss.. Men når man ser all den kriminaiteten som har skjedd de siste dagene, så er det bare utlendinger. Er det ikke på tide at disse blir stoppet??!!?!? Sende dem tilbake, så kan de være der nede å bråke og drepe og sloss, istedenfor å skremme oss her oppe, som kun har tatt dem imot gitt dem mat, husly osv! Faen, jeg blir provosert som F!! har et par utenlandske venner, og disse er heeelskjønne.. Men det er det eneste jeg stoler på! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127943 Endret 28. august 2006 av Søt
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Ja, la oss kaste dem ut alle sammen. Vennene dine også. Det hjelper ikke at de er heeeelskjønne, det avgjørende her er at de er utlendinger.
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=220024
Gjest prestekrage Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 (endret) Vet ikke om problemet er noe mindre blandt etniske nordmenn? Min venninne ble helt uprovosert slått ned av en brummundøl sist helg- da hun takket nei til å danse med han... Han prøvde å lange ut med et slag mot meg også- men jeg var litt mere forberedt. Endte med at vaktene fikk dratt han ut av lokalet og politiet fikk hentet han... Hva skal vi gjøre med det da? Nekte brummunddøler å reise til Hamar på fest? Endret 28. august 2006 av prestekrage
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Jeg opplevde også en sånn mann i helga. En høyt utdannet nordmann i sekstiåra. Ekkel, var han. Brautende, framfusende og nifs, sjøl før han begynte med trusler. Så det er nok på tide å utvise alle over seksti også.
Gjest Søt Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Men norge sitter jo bare på side linja og SER på!! Politi tør ikke å gjøre noe mot gjengene.. Oppfølging! HAH! Tror det er en grunn for at det danner seg gjenger.. De kommer hit, og thats it. .Ikke noe oppfølging videre. Ikek må de gå på noe skole. Hmm..
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 Jeg opplevde også en sånn mann i helga. En høyt utdannet nordmann i sekstiåra. Ekkel, var han. Brautende, framfusende og nifs, sjøl før han begynte med trusler. Så det er nok på tide å utvise alle over seksti også. ← Støtter dette, det ville samtidig løse både pensjonsproblemer og problemer med personalmangel i omsorgsyrkene.
Gjest Søt Skrevet 28. august 2006 #8 Skrevet 28. august 2006 (endret) ja, da sender vi alle ut av landet.. Så kan KG være igjen! Endret 28. august 2006 av Søt
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #9 Skrevet 28. august 2006 ja, da sender vi alle ut av landet.. Så kan KG være igjen! ← Vi som er utenlandske, brumundølinger over seksti som vanker på kg, da?
Gjest Søt Skrevet 28. august 2006 #10 Skrevet 28. august 2006 Vi som er utenlandske, brumundølinger over seksti som vanker på kg, da? ← Dere har et svææært problem , ser det ut som
Gjest Bellatrix Skrevet 28. august 2006 #11 Skrevet 28. august 2006 Vi som er utenlandske, brumundølinger over seksti som vanker på kg, da? ← Voldsmenn! Alle sammen!
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #12 Skrevet 28. august 2006 Noen ganger tenkt på hvordan det er utlendingene? De komemr til et helt fremmed land, kan ikke språket, får ikke mye oppfølging.. Mange vil jo helst være i sitt eget land, men kan ikke pga krig. De er sterkt traumatiserte og sliter nok endel.
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #13 Skrevet 28. august 2006 Men da er det kanskje et poeng å begynne nettopp her? For øvrig, hvis man kjenner politikere rett, kommer antagelig politiets ressurser til å vinkles inn mot akkurat gjengproblematikk heretter ← Ja, tror det er eneste veien å gå. Har hørt utlendinger uttale seg på tv og radio, og sier grunnen til at det er lett / attraktivt å være kriminell her, er at politiet i Norge er alt for snille. Det er nok flere grunner, men denne er vel ganske viktig.
Snasen Skrevet 28. august 2006 #14 Skrevet 28. august 2006 Jeg er ikke den som skriker så høyt når det kommer til innvandringspolitikk.. eller i allefall ikke når det kommer til det å skulle pælme dem ut, men etter at den dritten som har skjedd i fra utlendingene i det siste så begynner JEG også å braute: KAST DEM UT. Serøst. Tror dem at dem bor i Somailia eller noe sånn? New flash for dem, men dem er i Norge nå og burde oppføre seg deretter. Og hvorfor faen klarer ikke politiet o.l å gjøre noe med dette? Hvordan klarer en gjeng med sosialt tilbakestående amøber som lever og ånder for og sloss å komme politiet i forkjøpet? Burde de ikke sette inn enda flere i beredskapet sitt og virkelig trappe opp nå? Eller er det sant som ryktene sier... at politiet er redde disse gjengene? Kanskje politiet burde gå med skytevåpen. Jeg syns det. Jeg vil heller det slik at de kan sette en stopper for dette nå en gang for alle. Hva hvis jeg får barn en dag? Skal jeg måtte flytte til en annen by slik at ungene mine lærer seg det ordentlige norske språket og norske manerer? For sånn det ser ut nå kunne jeg aldri tenke meg å oppdra en unge her i byen. Ungen min vil jo forvandle seg til en utlending hvor den snakker gebrokkent norsk. Hurra. Jeg har også mange gode venner som er utlendinger og så lenge dem oppfører seg har jeg da ingenting i mot dem, men når dem rett og slett håner landet mitt ved å skyte vilt rundt seg og hvor de da kan treffe en av mine landsmenn, nei fysj. Da kan de DRA SEG HJEM!!!!
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #15 Skrevet 28. august 2006 Jeg har også mange gode venner som er utlendinger og så lenge dem oppfører seg har jeg da ingenting i mot dem, men når dem rett og slett håner landet mitt ved å skyte vilt rundt seg og hvor de da kan treffe en av mine landsmenn, nei fysj. Da kan de DRA SEG HJEM!!!! ← Interessant. Det er altså vennene dine som håner og skyter, hvis du mener det du skriver her. Jeg er enig med deg, hjem med dem!
Gjest baby-E Skrevet 28. august 2006 #16 Skrevet 28. august 2006 Jeg holdt på å bli ranet på vei hjem fra byen natt til søndag. Heldigvis klarte jeg å slå til han, så han falt i bakken. Han var norsk.
Ciara Skrevet 28. august 2006 #17 Skrevet 28. august 2006 Faen, jeg blir provosert som F!! ← Det blir jeg også. Av deg.
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #18 Skrevet 28. august 2006 Jeg er ikke den som skriker så høyt når det kommer til innvandringspolitikk.. eller i allefall ikke når det kommer til det å skulle pælme dem ut, men etter at den dritten som har skjedd i fra utlendingene i det siste så begynner JEG også å braute: KAST DEM UT. Serøst. Tror dem at dem bor i Somailia eller noe sånn? New flash for dem, men dem er i Norge nå og burde oppføre seg deretter. Og hvorfor faen klarer ikke politiet o.l å gjøre noe med dette? Hvordan klarer en gjeng med sosialt tilbakestående amøber som lever og ånder for og sloss å komme politiet i forkjøpet? Burde de ikke sette inn enda flere i beredskapet sitt og virkelig trappe opp nå? Eller er det sant som ryktene sier... at politiet er redde disse gjengene? Kanskje politiet burde gå med skytevåpen. Jeg syns det. Jeg vil heller det slik at de kan sette en stopper for dette nå en gang for alle. Hva hvis jeg får barn en dag? Skal jeg måtte flytte til en annen by slik at ungene mine lærer seg det ordentlige norske språket og norske manerer? For sånn det ser ut nå kunne jeg aldri tenke meg å oppdra en unge her i byen. Ungen min vil jo forvandle seg til en utlending hvor den snakker gebrokkent norsk. Hurra. Jeg har også mange gode venner som er utlendinger og så lenge dem oppfører seg har jeg da ingenting i mot dem, men når dem rett og slett håner landet mitt ved å skyte vilt rundt seg og hvor de da kan treffe en av mine landsmenn, nei fysj. Da kan de DRA SEG HJEM!!!! ← utvilsomt det innlegget du har skrevet som jeg er mest enig i
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #19 Skrevet 28. august 2006 Noen ganger tenkt på hvordan det er utlendingene? De komemr til et helt fremmed land, kan ikke språket, får ikke mye oppfølging.. Mange vil jo helst være i sitt eget land, men kan ikke pga krig. De er sterkt traumatiserte og sliter nok endel. ← Dette er KG, her tenkes det lite
Gjest Søt Skrevet 28. august 2006 #20 Skrevet 28. august 2006 Det blir jeg også. Av deg. ← Det er synd.. Men det er godt at vi alle ikke har like meninger på hva som skjer. Herlig å diskutere:):)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå