Gjest Gjest_anna_* Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 er dette vanlig? Jeg har hvertfall ikke opplevd dette før. Jeg bare tok på den, og så kom han.. han er ikke veldig ung (26).. bør jeg ta dette som et "kompliment" eller er det fare for at det er et potensielt problem?
Hu i Svingen Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 bør jeg ta dette som et "kompliment" eller er det fare for at det er et potensielt problem? ← Sorry, men det var et særdeles bra ordvalg. On topic: Gi ham en sjanse til, så finner du nok ut om det var et uhell eller om det faktisk er et potensielt(!) problem.
Leo Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Det er sannsynligvis ikke et potensielt problem . Han var sikkert bare nervøs og da går det gjerne enten for fort eller ikke i det hele tatt. Begge deler har en tendens til å løse seg når forholdet er etablert og man får tid til å finne ut av ting.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Sluttet dere bare etter dette? Ingen grunn til at han ikke kan fortsette å kose med deg. Og kanskje tilfredstille deg en gang eller to?! Normalt vil han jo være klar om en liten stund. I allefall blir jeg kåt av å tilfredstille dama mi. Så suger hun meg stiv igjen og vi kan holde på leenge i andre runde Jeg er 36 og håper på fortsatt mange år med runde to, og kanskje tre.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Jeg må si han virkelig var kjapp på avtrekkeren. Noe lignende skjedde meg en gang og. Da var det kun nerver. Neste gang gikk det langt bedre. Om det vil fortsette å være et problem vil kun tiden vise.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Har skjedd meg også en gang,da komjeg av at jeg var så siiiiiiiiinsykt kåt Litt kjipt hvis han bare pakket lekene og gikk,jeg for min del slikka og fingra jenta til jeg var klar igjen. Syns det var utrolig flaut når det skjedde,men etter behandlinga jenta fikk til jeg var klar igjen var det ikke noe spørsmål fra henne,trur hun tok det som ett kompliment
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Har skjedd meg også en gang,da komjeg av at jeg var så siiiiiiiiinsykt kåt Litt kjipt hvis han bare pakket lekene og gikk,jeg for min del slikka og fingra jenta til jeg var klar igjen. Syns det var utrolig flaut når det skjedde,men etter behandlinga jenta fikk til jeg var klar igjen var det ikke noe spørsmål fra henne,trur hun tok det som ett kompliment ← he he.. nei han pakket ikke sakene.. men planen var aldri å ha sex, var kos som gikk litt lenger enn planlagt, så når det skjedde så benyttet vi anledningen til å roe ned litt:)
Buster Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Tror ikke du trenger å frykte at han har en kanon som tyvstarter eller har veldig kort lunte hver eneste gang, tror nok at lunten hadde vært tent ganske lenge om dere har lagt og kost lenge først, og spesielt om dere er nye for hverandre. Det er jo tross alt alltids litt ekstra spennende med nye partnere, og man blir gjerne litt tatt på sengen da. Du kan nok slappe av og du får helt sikkert mye glede av hans utstyr selv om det gikk av litt tidlig en gang, så du bør så absolutt gi ham en sjanse til
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 he he.. nei han pakket ikke sakene.. men planen var aldri å ha sex, var kos som gikk litt lenger enn planlagt, så når det skjedde så benyttet vi anledningen til å roe ned litt:) ← Der har du "problemet" der! Han ble nok så opphissset pga det Kjørte du en liten luremus sesion
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå