Gå til innhold

40-års gave

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_greta_*
Skrevet

min kjære mann blir 40 om et par uker, og jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe...den mannen har jo alt! plutselig falt det i hodet på meg: hva om jeg overrasker ham med en tur i høstferien? da med alle barna også med. jeg og han skal på storbyweekend alene i høst også, så nå hadde det vært koselig å ha med barna. har dere noe å anbefale? barna er 3, 9 og 11 år gamle. tenkte litt på stockholm..? sleng ut ideer og begrunnelser!

Videoannonse
Annonse
Gjest Blære ikke reg
Skrevet

For voksne er nok Stockholm finest, men sett med barns øyne er nok Göteborg å foretrekke. Liseberg er 10 ganger bedre og finere en Grøna Lund i Stockholm.

I tillegg har man i Göteborg noe som heter Universum, et fantastisk museum som først og fremst omhandler vannet. Og det store trekkplasteret er selvfølgelig akvariet med blant annet flere haier på nærmere 3 meters lengde. Og skatetank hvor man faktisk kan klappe skatene.

Ellers er det ikke noe problem og besøke begge byene. Tar kun 3 timer med høyhastighetstoget X2000 fra Göteborg til Stockholm

Skrevet

hva med en tur på fjellet?

eller hopp på en "sydentur"?

Skrevet

Hva med en tur til Dyreparken i Kristiansand? Noe for familien, og når barn koser seg gjør vel pappa det også?

Skrevet

København - båttur - tivoli og evt. "badelandhotel " - burde dekke det meste for alle sammen uansett alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...