Gjest Gjest_greta_* Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 min kjære mann blir 40 om et par uker, og jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe...den mannen har jo alt! plutselig falt det i hodet på meg: hva om jeg overrasker ham med en tur i høstferien? da med alle barna også med. jeg og han skal på storbyweekend alene i høst også, så nå hadde det vært koselig å ha med barna. har dere noe å anbefale? barna er 3, 9 og 11 år gamle. tenkte litt på stockholm..? sleng ut ideer og begrunnelser!
Gjest Blære ikke reg Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 For voksne er nok Stockholm finest, men sett med barns øyne er nok Göteborg å foretrekke. Liseberg er 10 ganger bedre og finere en Grøna Lund i Stockholm. I tillegg har man i Göteborg noe som heter Universum, et fantastisk museum som først og fremst omhandler vannet. Og det store trekkplasteret er selvfølgelig akvariet med blant annet flere haier på nærmere 3 meters lengde. Og skatetank hvor man faktisk kan klappe skatene. Ellers er det ikke noe problem og besøke begge byene. Tar kun 3 timer med høyhastighetstoget X2000 fra Göteborg til Stockholm
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 hva med en tur på fjellet? eller hopp på en "sydentur"?
Helene Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Hva med en tur til Dyreparken i Kristiansand? Noe for familien, og når barn koser seg gjør vel pappa det også?
LilleBille Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 København - båttur - tivoli og evt. "badelandhotel " - burde dekke det meste for alle sammen uansett alder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå