Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

skal til syden til vinteren, men aner ikke hvor. noen som har et forslag. skal helst ikke være så altfor dyrt da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sjøl lyst til Madeira, aldri vore der men noken ganga i syden. Så eg er litt lei av bare ligge på strand og slikt. Dei som har vore på Madeira har sagt der va mykje ein kunne oppleve der..

Pris har eg ikkje undersøkt enda.

Skrevet

Det bør jo være et sted som ihvertfall er litt varmt. Da må det kanskje bli kanariøyene. Ellers vil jeg anbefale Thailand, hvor jeg har vært selv (aner ikkke hvordan prisene er der nå).

Skrevet

hørt mye fint om madeira ja. kjempefin natur, foreldra mine vasr der et år. vil gjerne et sted det går an å oppleve litt oxo, ikke bare strand og slikt nei. og ikke typisk partysted

Skrevet

Kanariøyene er jo helt greit for å få sol og varme. Ikke så mye å se akkurat. Hvis du ikke har vært der før blir det jo det samme hvor du drar. Hvis du unngår jul og påske er restplasser tingen. Da kommer du deg dit for en billig penge. Jeg har tatt restplass dit flere ganger og vært like fornøyd hver gang. Har da betalt litt mer og vært garantert leilighet med eget bad. Anbefales virkelig. Du kan gjøre et kupp.

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...