Gå til innhold

hvilken synes du var finest?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart den første!!! :Nikke: Samme farge som min også!! :danse:

Synes det er så mange som velger de helt "klassiske" kjolene for tiden... :forvirret: Det er jo så masse anderledes og moderne nå! ;)

Skrevet
fikk sånn "pang" følelse da jeg så den første kjolen og synes den ser utrolig pen ut så jeg tror det blir den :)

takk for svar alle sammen :)

Jeg synes den var penest, selv om skjørtet virket litt voldsomt.

Har du prøvd den?

Skrevet

Huff, likte ingen av dem, men MÅ jeg velge en blir det den andre.

Skrevet

Likte ingen av dem jeg heller! Sorry!

Men nr 2 var litt mindre voldsom enn nr 1 da!

Skrevet

Nummer 1 var kjempeflott! (Men neppe i hvitt... Det må bli light gold.)

Nummer to synes jeg var gyselig, egentlig...

Skrevet

Nja... Likte egentlig ingen av dem, ble litt for mye bløtkake for meg. Men må jeg velge så ville jeg tatt den nr. 2.

Skrevet

Jeg likte den første best. Skjørtet var utrolig fint. Og den er litt annerledes også!

Skrevet

Selv om det ikke er min stil, så likte jeg den første best.

Skrevet

Ikke min stil men likte best nr 2 av dem.

Sanne pic-up skjørt er visst veldig mote nå og er det store nye som kommer fra i år. Jeg prøvde en i brudesalongen (fra Cosmobella) men likte den ikke. Jeg hadde egentlig ikke noe ønske om å prøve den heller men dama i butikken mente at jeg kom til å like den om jeg ga den en sjanse....syns den føltes og så ut som ei dyne :ler:

Lykke til i jakten. Om nr 1 sa pang syns jeg du skal ta den!

Skrevet (endret)
begge var fine,men det krever jo en VELDIG SLANK (tynn) kropp. noe som modellen viser.

Det er jeg overhodet ikke enig i!

Har man litt stor overkropp/ pupper vil den med stoppene sitte veldig bra på, pluss at den har et flatterende mageparti. Stroppeløst er det mange meninger om, jeg synes det kler de fleste, men ikke med for store pupper eller overarmer. Dessuten er det anbefalt å bruke kjoler med litt volum på skjørte om man har litt mye volum i kroppen, da passer disse kjolene utmerket!

(Må si jeg begynner å lure på hva litt fyldigere jenter skal bruke når de "ikke" kler noen ting..)

Jeg synes disse kjolene blir litt for marengs aktige, skulle jeg valgt ville det blitt den hvite. Den beige sitt skjørt så ut som smelta sjokolade eller noe.. litt rar.

Endret av Kitten
Skrevet

oj!mange tilbakemeldinger her :ler:

det er bra at alle har forkjellig smak, tenk om alle ville hatt samme brudekjolen? :sur:

Skrevet

Kitten: Man kan være slank og lang og likevel ha bryster! ;)

Slank er ikke ensbetydende med nesten flatbrystet! :forvirret:

Skrevet (endret)
Kitten: Man kan være slank og lang og likevel ha bryster! ;)

Slank er ikke ensbetydende med nesten flatbrystet! :forvirret:

Det har jeg aldri ment å skrive heller?? Har alltid "pleid å være" slank selv, med store pupper, så det vet jeg alt om...

Jeg mener ikke at de kjolene ikke er for slanke jenter, men jeg er uenig i at "man må være svært slank for å bruke dem".

Endret av Kitten
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Vil bare si at jeg syns det er fint at du stoler på egen magefølelse og ikke automatisk velger samme type kjoler som alle andre bruder for tiden.

Syns nr. 1 virket mest voldsom, men likte faktisk den best likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...