Gå til innhold

Jeg har bestilt drømmekjolen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk visst til å lage link likevel!

Skrevet

Wow! Den var kjempelekker!!! 12

Skrevet

Den var kjempe lekker icon_smile.gif

Du kommer til å være en prinsesse på den store dagen din.

Gjest Anonymous
Skrevet

Den var skikkelig prinsesse icon_smile.gif Flott kjole da gitt icon_smile.gif12

Gjest *Perser*
Skrevet

heia

lekker kjole du har funnet deg icon_smile.gif

(nesten lik min) jeg har også en maggi sottero kjole icon_smile.gif

ja, jeg er helt enig med de andre du kommer til å se ut som en prinsesse i den icon_wink.gif

klem fra12

Gjest gjest 0
Skrevet

Som jeg sa i en annen tråd her: Jeg elsker maggie sotero kjoler! De er sinnsykt lekre!!

*Perser*:

Jeg visste ikke at din kjole også kom derfra, du skal ha den med kanten rundt nederst ikke sant?12

Gjest lilletroll
Skrevet

Hvordan er Maggie Sottero kjolene i pris??? Jeg synes Marseilles er SÅ herlig....12

Skrevet

Jeg får kjøpt min kjole for mellom 6000 og 7000 kr på http://www.bridaldiscounters.com/

mens jeg måtte betalt mellom 15000 og 16000 for den samme kjolen her i Norge.

Klem fra Sara icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Sara den 2002-03-22 12:43 ]

Skrevet

OAAAAAOOOO!!! Nydlegaste kjolen eg har sett noken gang , du kommer til og bli fantastisk fin!! GRATULERER!! Klem fra Tiri! icon_biggrin.gif

Skrevet

Mente sara sinn kjole, Foresten heldi med prisen da, sååå billi pris !!

Skrevet

Hei Sara venn ! Eg synest kjolen din er heilt nydeleg , og den er endo finare på deg veit eg !! Gleder meg til den store dagen dinn , gjett om da blir mange tårer då !! icon_wink.gificon_smile.gificon_smile.gif Stor klem fra Enja icon_smile.gif

• 3 uker senere...
Skrevet

Så nydelig kjole!!! Når gifter du deg?

Tenker på om du har lyst til å selge den

etterpå...

Var og tittet litt der du hadde kjøpt den,

men der står det jo at vi må kontakte den

som selger kjolene i vårt distrikt!

Hvordan fikk du det til?

Skrevet

Fantastisk vakker!!!12

Skrevet

Flott kjole!!

Men jeg fant den ikke når jeg gikk inn via linken til nettstedet, og klikka på Maggie Sotoro. Har de flere enn bildene viser, eller er jeg lost in space!!

Skrevet

Hei Moniken!

Jeg bestilte kjolen min gjennom

http://www.bridaldiscounters.com/

På den siden der jeg fant bildet av kjolen så jeg det sto at du måtte kontakte en forhandler i ditt distrikt, men hos bridaldiscounters skrev jeg bare en mail og spurte om de hadde kjolen og om hvor mye den kostet! Jeg fikk svar dagen etterpå med et tilbud på kjolen min!

Jeg skal gifte meg 3. august, men jeg har ikke bestemt meg om jeg vil selge kjolen.

Klem fra Sara icon_wink.gif

Skrevet

Hei Diddi!

Jeg letet lenge etter et bilde av min kjole! Til slutt fant jeg et bilde av den på denne siden: http://www.dcformals.com/wedding_gowns/ms/ms.html

Der fant jeg også mange andre Maggie Sottero kjoler som jeg ikke hadde sett før! Rart at de ikke har bilde av alle kjolene sine på hjemmesiden!

Klem fra Sara icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Sara den 2002-04-15 23:08 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...