Thomasine Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Ja, da ha jeg tenkt på å lage et eget forum jeg mener mangler der ute og som flere kunne vært interessert i... Har funnet dette http://www.diskusjonsforum.no/no/ , og lurer på om noen har noen erfaringer med dette, evt kommentarer? :klø: Evt. andre steder man kan få hjelp til dette. Jeg føler meg ikke sterk nok i PHP, HTML og databaser, så det må være noe alla dette evt.
Gjest 235 Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Jeg lagde forum der jeg Gikk som en lek og jeg kan virkelig ingen verdens ting om data
Thomasine Skrevet 26. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2006 Ok. Hvilket da, eller er det hemlig?? Ville vært interessant å se flere som har brukt dette... Ingen ulemper ved bruk av dette? Må forumet hete f.eks. "****.diskusjonsforum.no"? Vil det evt. si at om noen søker på **** på f.eks. Google vil de klare å finne forumet?
Gjest 235 Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Ok. Hvilket da, eller er det hemlig?? Ville vært interessant å se flere som har brukt dette... Ingen ulemper ved bruk av dette? Må forumet hete f.eks. "****.diskusjonsforum.no"? Vil det evt. si at om noen søker på **** på f.eks. Google vil de klare å finne forumet? ← Jeg lagde kosemosekroken, men la det ned etter forholdsvis kort tid. Eller; det eksisterer vel, men jeg har gjort det innaktivt
Gjest Kermit Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Du har ikke tenkt å åpne igjen, pulver?
Gjest 235 Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 Du har ikke tenkt å åpne igjen, pulver? ← Nope Var så mye å gjøre med det
Gjest Bellatrix Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Å lage forum i seg selv er ikke vanskelig. Det som er vanskelig er å få folk dit og å få stedet til å bli bra.
Thomasine Skrevet 27. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2006 Å lage forum i seg selv er ikke vanskelig. Det som er vanskelig er å få folk dit og å få stedet til å bli bra. ← Men går det ikke å reklamere for forumet et eller annet sted? :klø: Er helt grønn på dette, derfor kankje "teite" spørsmål... Om forumet blir bra har vel også noe med bruken av det? KG hadde vel heller ikke blitt særlig bra uten oss brukere...? Men hva gjør at det er så mye å ta tak i? Skjønner at man må holde styr på innlegg, men hvor mye jobb er det? Forumet jeg evt. ønsker å få til vil ikke være et vanlig forum alla KG med kategorier som her... Som jeg ser det (og det kan selvfølgelig være helt feil! ) er det liten mulighet for diskusjoner med uheldige utfall alla "drittslenging" og "baksnakking". ...må spørre de som har erfaring...
Gjest 235 Skrevet 27. august 2006 #9 Skrevet 27. august 2006 Jeg sperret for gjesteinnlegg. Gjester kunne lese alle kategorier bortsett fra dagbøker. Det fungerte veldig fint. For å skrive innlegg måtte man registrere seg. Jeg hadde et ala KG, mest for å skape en motvekt fordi jeg var drittlei gjesteinnlegg her da
Gjest Kermit Skrevet 27. august 2006 #10 Skrevet 27. august 2006 Kunne tenkt meg et norsk alternativ til KG nå. *hint*
Gjest 235 Skrevet 27. august 2006 #11 Skrevet 27. august 2006 Kunne tenkt meg et norsk alternativ til KG nå. *hint* ← Du er hjertlig velkommen til å starte et
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå