Gå til innhold

Lage eget diskusjonsforum?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, da ha jeg tenkt på å lage et eget forum jeg mener mangler der ute og som flere kunne vært interessert i...;)

Har funnet dette http://www.diskusjonsforum.no/no/ , og lurer på om noen har noen erfaringer med dette, evt kommentarer? :klø:

Evt. andre steder man kan få hjelp til dette. Jeg føler meg ikke sterk nok i PHP, HTML og databaser, så det må være noe alla dette evt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lagde forum der jeg :)

Gikk som en lek og jeg kan virkelig ingen verdens ting om data

Skrevet

Ok. Hvilket da, eller er det hemlig?? ;)

Ville vært interessant å se flere som har brukt dette... :Nikke:

Ingen ulemper ved bruk av dette?

Må forumet hete f.eks. "****.diskusjonsforum.no"?

Vil det evt. si at om noen søker på **** på f.eks. Google vil de klare å finne forumet?

Skrevet
Ok. Hvilket da, eller er det hemlig?? ;)

Ville vært interessant å se flere som har brukt dette... :Nikke:

Ingen ulemper ved bruk av dette?

Må forumet hete f.eks. "****.diskusjonsforum.no"?

Vil det evt. si at om noen søker på **** på f.eks. Google vil de klare å finne forumet?

Jeg lagde kosemosekroken, men la det ned etter forholdsvis kort tid. Eller; det eksisterer vel, men jeg har gjort det innaktivt

Skrevet

Du har ikke tenkt å åpne igjen, pulver?

Skrevet
Du har ikke tenkt å åpne igjen, pulver?

Nope :)

Var så mye å gjøre med det

Gjest Bellatrix
Skrevet

Å lage forum i seg selv er ikke vanskelig. Det som er vanskelig er å få folk dit og å få stedet til å bli bra.

Skrevet
Å lage forum i seg selv er ikke vanskelig. Det som er vanskelig er å få folk dit og å få stedet til å bli bra.

Men går det ikke å reklamere for forumet et eller annet sted? :klø:

Er helt grønn på dette, derfor kankje "teite" spørsmål... :sjenert:

Om forumet blir bra har vel også noe med bruken av det? KG hadde vel heller ikke blitt særlig bra uten oss brukere...? ;)

Men hva gjør at det er så mye å ta tak i? Skjønner at man må holde styr på innlegg, men hvor mye jobb er det? Forumet jeg evt. ønsker å få til vil ikke være et vanlig forum alla KG med kategorier som her... Som jeg ser det (og det kan selvfølgelig være helt feil! ;)) er det liten mulighet for diskusjoner med uheldige utfall alla "drittslenging" og "baksnakking".

...må spørre de som har erfaring...;)

Skrevet

Jeg sperret for gjesteinnlegg. Gjester kunne lese alle kategorier bortsett fra dagbøker. Det fungerte veldig fint. For å skrive innlegg måtte man registrere seg.

Jeg hadde et ala KG, mest for å skape en motvekt fordi jeg var drittlei gjesteinnlegg her da

Skrevet

Kunne tenkt meg et norsk alternativ til KG nå. *hint*;)

Skrevet
Kunne tenkt meg et norsk alternativ til KG nå. *hint*;)

Du er hjertlig velkommen til å starte et ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...