Gå til innhold

sviiiimmmel :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den siste tida har jeg fått korte, men veldig ubehagelige svimmelhetsanfall. Som regel når jeg ligger i senga før jeg står opp. F.eks når jeg snur meg fra ene siden til den andre så går det plutselig helt rundt for meg, og jeg blir skikkelig svimmel.

Her isted ble det plutselig mye verre. Jeg reiste meg opp og greide ikke å stå fordi jeg ble så svimmel, så jeg ble liggende en stund. Er fortsatt ganske svimmel, men er iallfall sittende og ikke liggende nå.

Hva kan dette komme av?

Jeg vet jeg har ganske lavt blodtrykk (dessverre vet jeg ikke hvor lavt), men jeg har aldri hatt slike symptomer før selv om jeg har hatt lavt blodtrykk noen år nå.

Jeg tar multivitaminer, så sannsynligvis (?) har det ikke noe med jernmangel å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker du nok? Jeg har selv sånne opplevelser av og til, og tror det skyldes at jeg ikke drikker nok vann.

Skrevet
Drikker du nok? Jeg har selv sånne opplevelser av og til, og tror det skyldes at jeg ikke drikker nok vann.

Hm, tror det? For tida drikker jeg en liter vann eller mere pr.dag. Det er mye mer enn jeg har drukket før. Jeg drikker ikke formye, vel ? hmm ... nesten blitt hypokonder her jeg :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...