Gjest Eng Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 De to-tre siste dagene virker det som om blæra mi har krympet inn og blitt pitteliten, for jeg må på do ca hver tjuende minutt . Det er som om jeg er på et kjempelangt vorspiel og har alkohol rennede rett gjennom meg hele tiden. Hva kan være årsaken? Er det noe jeg kan gjøre for å ikke måtte tisse hele tiden? Prøvde å holde meg over lengre tid for å se om jeg liksom fikk tømt meg skikkelig på en gang; men nei, måtte på do igjen tjue minutt etterpå. Litt slitsomt å fly på do hele tiden, og nå skal jeg snart på et faktisk vorspiel, tenk om jeg blir dobbelt så tissetrengt da?
Gjest Eng Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Det jeg tenkte først også, at det var infeksjon, men det gjør ikke vondt, har til og med kjent godt etter Og det er ikke noe spesielt farge på urinen, ganske klar egentlig. Men, hvis det er en form for uvi, hva kan jeg gjøre/spise/drikke for å bli "normal" igjen?
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Graviditet, eggløsning eller p-piller?
mee mee Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 hvis du hadde hatt uvi, så hadde du nok merket andre plager. men det er jo noen som slipper unna symptomene.. hvis du har fått det, er det lurt å stikke innom legen å få en kur. ellers kan du drikke tranebærjuice, kapsler, drikke mye vann, appelsinjuice.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 Nå har jeg hatt en veldig tissefylt aften.. Vært mye på doen, både på vorspiel, ute i "skogen" og på utesteder. Og selv etter jeg har gått på do har jeg en følelse av å være tissetrengt. Litt kjipt. Jeg går på p-piller. Har ikke helt forstått dette med eggløsning, men det er to uker til jeg får mensen. Pleier ikke være sånn, og nå har det vart i et par dager. Er jo ikke vondt eller noe, bare litt irriterende, det er ikke såå gøy å være på do at jeg trenger å være der mer en nødvendig. Jo, det er mulig jeg har uvi men er heldig å slipper vonde syntom; det er litt typisk meg egentlig. Hehe, høres litt bakvent ut å drikke masse vann for å unngå å tisse hele tiden, men det kan jo prøves i hvertfall; omvendt psykologi, på en måte
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Jeg blir sånn under mensen. Må på do hele tiden. Kommer ikke så mye ut hver gang, men følelsen av å måtte på do er der veldig ofte.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #8 Skrevet 27. august 2006 Jo, det er være enig i, men jeg har jo ikke mensen nå.. :/ og dette er verre enn jeg har under mensen. *ts igjen*
Gjest Tibz Skrevet 27. august 2006 #9 Skrevet 27. august 2006 Hehe, høres litt bakvent ut å drikke masse vann for å unngå å tisse hele tiden, men det kan jo prøves i hvertfall; omvendt psykologi, på en måte ← Drikke mye for å skylle ut bakteriene! Kjempebra med tranbær, appelsinjucie for da blir det lavere Ph på urinen, bakteriene trives ikke i et surt miljø. Lykke til!
Gjest gjesta Skrevet 28. august 2006 #10 Skrevet 28. august 2006 Dette høres ut som uvi eller en overaktiv blære. Enkelte har uvi helt uten andre syptomer, så kom det til lege å få tatt en stix. Hvis det ikke er uvi kan det hende det hjelper deg å trene opp bekkenbunnen. Her er noen tips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå